Новогодишни обещания 2016

Follow my blog with Bloglovin

You can find the English post here

Остават няколко седмици до края на годината и за мен това са дни, изпълнени с трескаво очакване и нетърпение да посрещна още една година, пълна с предизвикателства и изненади (надявам се повечето да са приятни).

Тази година реших вместо списък с желаните подаръци да си подготвя лист с нещата, които си поставям като цели. Все пак мисля, че вече съм достигнала момента, когато това, което постигам, се превръща в по – важно от това, което притежавам :). Ако някой любим човек обаче чете това, той си знае, че никога не бих отказала нова чанта GUESS ♥

И така…:

  • Да обръщам повече внимание на здравословното си състояние.

Аз съм от тези хора, които изпитват ужас от лекари и зъболекари, и извън задължителните профилактични прегледи изобщо не ми се иска да припарвам до тях. Е, това мое неглижиране доведе до един здравословен проблем, който трябва да реша окончателно през идната година. Това, което си извадих като поука е, че трябва да бъдем отговорни не само спрямо другите, а на първо място и спрямо себе си.

  • Да прекарвам качествено времето си със семейството. 

Любимите ни хора са най – важни! Няма нищо по – хубаво от това да се прибереш у дома, да се отърсиш от всички проблеми и емоции на външния свят и за малко да се понесеш на собствения си розов облак. Обичам вечерите, когато семейно си гледаме някой смешен филм, или нареждаме пъзел с дъщеря ми. Ще се постарая да отделям максимално цялото си внимание на тези, които обичам, защото за мен е много важно всеки да знае, че е ценен и значим.

  • Да развивам блога си.

Идеята ми за мое лично местенце дойде много отдавна, но все не намирах точното време и вдъхновение, докато един ден не се събудих с мисълта, че трябва да действам и сега е моментът! За следващата година съм замислила много интересни неща – колаборации, нови категории, а защо не и нов език, на който да бъде списван…Когато човек се чувства добре и в хармония със себе си, той става и продуктивен. Искрено се надявам, че ще увелича последователите си и ще съумея да предложа нещо, в което, всеки от вас, които ме четете, да намери своето вдъхновение.

  • Да науча нещо ново

„Човек се учи, докато е жив“ – в това се състои смисълът на нашето съществуване. Трябва винаги да намираме мотивация да развиваме себе си и да държим сетивата си отворени за всичко ново, което ни заобикаля. Лично за себе си съм решила да запиша някакъв курс, с който да усъвършенствам project management-a, или да започна изучаването на нов език.

  • Да посетя поне едно ново място в България и чужбина

Родината ни е толкова прекрасна, че ми се иска да посетя всяко едно местенце, което гледам на красивите снимки, които приятелите ми публикуват. Нямам определено желание или посока, само знам, че всяко едно изживяване ще бъде споделено и с вас. А колкото до чужбина…иска ми се да е Амстердам, не знам защо, но така съм си го решила, но и всякъде другаде, би било прекрасно и насищащо сетивата ми и желанието за пътуване и опознаване на нови светове :).

  • Да направя нещо добро за някого

Вече трета година подред бях част от една благотворителна инициатива, която моята кума инициира в Германия и пренесе с ентусиазма си и в България. „Моето сърце е съпричастно. What about yours“ е благотворително бягане, за което задължително ще разкажа в отделен пост, и благодарение на което аз открих колко прекрасно е да допринесеш да се случи нещо хубаво. Догодина отново ще бъда част от организационния екип и се надявам, че отново ще се получи един празник, с помощта на който ще може да помогнем за добра кауза. Човечността в днешно време е безценна и трябва да я съхраняваме добре!

А какви са вашите планове и новогодишни обещания към вас самите?

One thought on “Новогодишни обещания 2016

  1. Pingback: Yearly Goals 2017/Годишни цели 2017 | smileystylelady

Вашият коментар

