Enrique Iglesias – SEXandLOVE -Концертът!

Follow my blog with Bloglovin

You can find this post in English here

Да присъствам на концерт на Енрике Иглесиас…е, не бих го нарекла точно моя мечта, но съм го обмисляла, и може би, той е един от малкото изпълнители, които харесвам от тийнейджър и чиито песни и албуми следя. Всъщност, можех и да се размина с първата му дата за България от турнето SEX and LOVE, ако моя приятелка не беше взела повече билети и не ми беше предложила един 🙂

Нетърпението беше голямо, а и за мен това беше първи голям концерт, на който присъствам, тъй като цяло не съм много фен на такива масови мероприятия и смесване с тълпите, за да слушам на живо някого.

Вечерта започна страхотно и завърши и така за мен, но междувременно си почакахме Енрике едни 2 часа 🙂

Според мен феновете,а и аз в началото, бяхме много разочаровани, но той излезе, извини се на български и след това обясни, че бил в болницата, за да го зашият…какво е станало и  дали е така, само той си знае. Факт е, че първите три песни  на мен ми изглеждаше някак не на себе си и все едно всеки момент ще припадне! Целта обаче, не е да съдя човекът Енрике, как той си прекарва времето и дали се забавлява.

Продължението обаче компенсира цялото чакане и първоначално недоволство. Дали ми хареса…ДА!!! За мен човекът си се раздаде на сцената, въпреки негативните коментари в нета, че пял фалшиво (че кой го слуша как пее). Настроението беше страхотно, изпя всичките ми любими песни и по мое мнение успя да влезе в контакт с публиката. Усмивката му  беше страхотна и дори и да знаеш, че това му е работата и това го прави във всяка държава, усещането, че си част от това, е невероятно. Припявах си с пълно гърло и се забавлявах на макс.

Дали бих отишла отново – ДА!!! – следващият път обаче с правостоящи места до сцената, само трябва да превъзмогна неприятното чувство дори от идеята да се блъскам с много хора 🙂

Надявам се, че следващият път няма да закъснее толкова много и ще направи още по – запомнящо се шоу!

DSC02602

DSC02606

DSC02609

DSC02611

DSC02622

DSC02623

DSC02637

DSC02639

DSC02640

DSC02617

2 thoughts on “Enrique Iglesias – SEXandLOVE -Концертът!

  1. Pingback: Как да си прекараме страхотна вечер с момичетата?/How to spend an unforgettable night with the girls? | smileystylelady

  2. Pingback: Summer playlist and reading list 2017 | smileystylelady

Вашият коментар

