Бъдни вечер -домашен уют

Follow my blog with Bloglovin

Весела Коледа, приятели!

Празнично и слънчево ми е – и на душата, и в очите, особено след като навън е 15 градуса 🙂

Обаче най – хубавото на празниците е, че независимо какво е времето отвън, в сърцата ни е топло, защото сме с любимите хора и семейството. Ето, днес на края на четирите празнични и почивни дни, с удоволствие отбелязвам, че всеки един от тях беше изпълнен с приятни срещи, хубаво настроение и положителни емоции. Всички около мен се забавляваха, бяха усмихнати и най – важното щастливи.

Коледа за мен е един много специален празник, защото тогава имам чувството, че всеки отваря сърцето си, оставя всичко лошо зад гърба си и поглежда с надежда напред. И аз съм така…надявам се на много здраве и възможности да бъда с всички, които обичам и ме обичат :); надявам се, че „the best is yet to come“ и че ще съумеем да превърнем всеки следващ ден в малък празник; иска ми се да може и да сме по – добри, да не забравяме никога за тези около нас и да бъдем по – малко егоисти. Никой не би искал да живее в мрачен и намръщен свят, затова нека се усмихваме и никога да не изоставяме надеждата и вярата в чудесата, които се случват не само на Коледа :)!

Споделям ви няколко снимчици от нашата трапеза за Бъдни вечер. Ние празнувахме със семействата си, но допринесохме за празничната вечеря с няколко по – различни варианта на постните ястия. Рецепти за тях ще може да прочетете в кулинарната част съвсем скоро 🙂

Усмихнат ден!

Вашият коментар

