About me/ За мен

За да прочетете поста на български, скролнете надолу по страницата.

wp-1490017772110.jpg

Hello, dear readers

Today as the first working day of the new year I am starting to fulfill my resolutions for 2016 so I signed up to an online course Blogging 101 in order to improve my writing and my blog, to make it more interesting and popular.

Our first task is to introduce ourselves and our blog through a post and that is why I will share how I started this blog and why should you read it 🙂

Smileystylelady is my „pink cloud“ where I feel happy, complete and at home. It is so much me that if you read it you will find out what a person I am. Positive, always smiling, little crazy…that is me, just an ordinary girl who has big dreams:)!

I would love to have readers who are smiling while reading me and my posts. I hope that while sharing my experience with fashion, cosmetics and all the small things I write about, I will inspire people try new things, go beyond their limits and share their experience with me through comments too.Connecting each one of you through my blog is like making new friends and getting to know someone better.

I started this challenge six months ago and I am planning on doubling my readers till the end of 2016.

In a conclusion, I would appreciate everyone’s comments and feedback because each of you means a lot to me!


Здравейте, мили читатели,

Днес, тъй като е първият работен ден от новата година, аз вече съм се заела да изпълнявам целите си за 2016. В тази връзка се регистрирах за участие в онлайн курс Blogging 101, за да подобря начина си на писане и моя блог, за да го направя по-интересен и популярен и да мога да ви представям винаги актуални и увличащи постове, които да ви вдъхновяват.

Първата ни задача е да представим себе си и своя блог чрез пост и затова аз ще споделя как аз започнах и какво ми се иска да получават читателите ми като впечатления и усещане 🙂

Smileystylelady е моят „розов облак“, където се чувствам щастлива, завършена и у дома. Това съм толкова много „аз“, че ако го четете, ще научите много за мен като човек и личност. Положителна, винаги усмихната, малко луда … това съм аз, просто едно обикновено момиче  с големи мечти :)!

Много бих се радвал да имам читатели, които се усмихват, докато четат моите постове. Надявам се, че чрез споделянето на моя опит с модата, козметиката и всички малки неща, за които пиша, аз ще вдъхновя хората да опитват нови неща, да излязат извън рамките на своите граници, а също така и да споделят своя собствен опит с мен чрез коментари .Да се свързвам с всеки един от вас чрез блога е като да намирам нови приятели и да имаш шанс да опознаеш някого по – добре.

Започнах с това предизвикателство преди шест месеца и съм планирала да удвоя моите читатели до края на 2016.

В заключение, бих се радвала на всеки един коментар и обратна връзка от всекиго, защото всеки от вас означава много за мен!

5 thoughts on “About me/ За мен

  1. Pingback: 31 day blog challenge | smileystylelady

  2. Mommy and Dаddy hugged the twins because iit ᴡwas getting time too get to bed.
    ?Ⅿommmy thinks the best thing about God is he gave
    me these two little rascals and theyre one of the best thing
    in Ⅿommy?s world.? She mentioned cuddling and tickling both boys.

    Thɑt was the kind of factor mommies always sɑу. Thhe giggleԁ and hugged Mommy and haⅾd been virtually ready to go to their
    bunk beԀs when Lee said.

    Like

Вашият коментар

