10 things that make me happy/10 неща, които ме правят щастлива

Follow my blog with Bloglovin

 

BG: Здравейте усмивки,

Надявам се да сте се събудили с усмивка днес и ви пожелавам така и да завършите деня си!

Остава около седмица до рождения ми ден и се замислих как минават годините и колко важно е да се фокусираме основно върху това, което ни прави щастливи, защото щастието зависи от нашето отношение към живота и от онези, малките неща, които често пренебрегваме и на които не отдаваме понякога значение.

Казват, че щастието е неуловимо и краткотрайно, но аз вярвам, че когато откроим важното и се отдадем на него, ще се чувстваме щастливи и удовлетворени!

Ето и моите “ малки“ неща, които имат огромно значение:

EN: Hello smiles,

I hope you woke up with a smile today and I wish you to finish your day with a smile too!

It remains about a week until my birthday and I thought how fast years go by, and how important it is to focus mainly on what makes us happy, because happiness depends on our attitude towards life and on those little things that we often ignore and don’t pay attention to!

They say that happiness is elusive and ephemeral, but I believe that when you highlight the important things and surrender to them, you will feel happy and satisfied!

Here are my „little“ things that are of great importance for me:

1.Семейството ми: няма значение какво се случва около мен, но ако любимите ми хора са живи, здрави и с мен, това е пълно щастие…

1.My family: no matter what is happening, but if my loved ones are alive, healthy and with me, it’s complete happiness …

wp-1459670572859.jpeg

2. Приятелите ми – какво е човек без приятели и без хора, на които да разчита…? Е, наистина съм щастливка, защото имам невероятни такива, а повече за тях може да прочетете утре 🙂

2. My friends – what is a man without friends and without people to rely on …? Well, I’m really lucky because I have such amazing friends, but  more of them you can read tomorrow 🙂

3. Блогът – нещо, което започна на шега и не знаех какво ще се получи, всъщност се превърна в огромен извор на вдъхновение и ме накара да се чувствам толкова щастлива и удовлетворена за адски кратко време!

3. The blog – something that started as a joke and I did not know what is going to get to be, actually became a huge source of inspiration and made me feel so happy and satisfied about really short time!

4.Разходките сама, със слушалки и музика – моята терапия, винаги когато имам нужда да остана сама със себе си и мислите си!

4. Walking alone, with my headphones and music – my selftherapy, always when I need to be alone by myself with my thoughts

wp-1459672324264.jpeg

5. Книгите – да съм споделяла, че не мога без книги ?!

5. Books – have I already told you that I can’t live without books ?!

2016-04-03-12.33.25.jpg.jpeg

6. Музиката рано сутрин – спомняте ли си Monday inspiration#2 – Music makes me happy/Музиката, която ме прави щастлива? – Е, това е, щастлива съм, когато сутрин си пусна любимата песен, пея и танцувам пред огледалото 🙂

6. Music early in the morning – do you remember Monday inspiration#2 – Music makes me happy/Музиката, която ме прави щастлива? – Well, this is it, I am feeling happy, when I turn on my favorite song, dancing and singing in front of the mirror 🙂

7. Плажът и морето – винаги ме успокоява и ми действа положително и зареждащо, когато се събудя сутрин и мога да се огледам във водата. Може би, ако не живея в Пловдив, следващият ми избор би бил място с плаж и вода 🙂

7. The sea and the beach – everytime when I wake up and I can look around in the water, it always calms, refreshes and fills me wuth positiveness. Maybe, if someday I don’t live in Plovdiv, my next choice would be a place with a beach and water 🙂

wp-1459672758265.jpeg

8. Изгревите и залезите – за изгрева вече съм писала тук, а залезът винаги ме оставя с чувството, че е отминал още един прекрасен ден, в който съм се смяла от сърце 🙂

8. Sunrises and sumsets – I have written more about sunrise: Monday inspiration #4 – Sunrise/Изгревът, and the sunset always leaves me the feeling of another great day that I had the chance to fill in with laughter!

9. Рожденият ми ден – е, вярно е, че вече мина време, когато го очаквах с най – голямо нетърпение, но все още съм щастлива и изпълнена с очакване винаги, когато наближава. Всяка една година ми носи толкова много и ме среща със страхотни нови хора и предизвикателства, че няма друг начин, освен да я посрещна с широка усмивка!

9. My birthday – it is true that I don’t plan it months before the date already, but I’m still happy and full of anticipation whenever approaching. Every year brings me so much new friends and challenges,  that I have no other way but to greet it with a big smile!

wp-1459670443470.jpeg

10. Слънцето – да, обожавам да се събудя сутрин и да усетя слънчевите лъчи по кожата и лицето си. Зарежда ме с енергия, желание за живот и обещанието за още един прекрасен и неповторим ден, който нямам търпение да изживея!

10. The sun – Yes, I love to wake up in the morning and feel the sun on my skin and face. It charges me with energy, desire for life and the promise of another wonderful and unique day which I can not wait to experience!

А вас какво ви прави щастливи, приятели?

And what makes you happy, my dear friends?

3 thoughts on “10 things that make me happy/10 неща, които ме правят щастлива

  1. Pingback: Monday inspiration #32 – Happiness/Щастието | smileystylelady

  2. Pingback: E-book reader Kindle review/Електронен четец Kindle Paperwhite | smileystylelady

  3. Pingback: Best of the week #8 – Fifty shades darker, MCM and what do you need to feel happy!? | smileystylelady

Вашият коментар

