Monday inspiration #10 I Love My Birthday!/Обичам рождения си ден!

Follow my blog with Bloglovin

For English scroll down the page↓↓↓

 

happy birthday

Днес е един от тези дни, когато без значение, че навън е мрачно, дъждовно и ветровито, времето вътре в мен е прекрасно!
Вървя, усмихвам се и се чувствам като най – специалния човек на света!

Всъщност…така е, днес имам рожден ден и наистина всеки поздрав ме кара да благодаря, че имам толкова страхотни хора около себе си. Такива, които ме обичат заради това, което съм, и ме подкрепят във всяко начинание и всяка стъпчица.
Рожденият ден е много специален ден, защото тогава разбираш кой мисли за теб и е до теб! Сега с времето разбирам и колко е важен не толкова самият празник, а усещането, което той носи. Усещането, че предстои още една година, на която трябва да се наслаждавам с усмивка и за която трябва да съм благодарна!

Вдъхновението е винаги с мен, идеите са безбройни, а аз нямам търпение да напиша още една страница в книгата от моя живот!

Пожелавам си да съм жива и здрава, аз и моето семейство, за да мога да ви увличам във вихъра на моето вдъхновение и заедно да творим красота и доброта около себе си!

Благодаря ви, че следите блога ми!


Today is one of those days, when no matter if the weather is bad, rainy and windy, the „weather“ inside me is wonderful!
I walk, smile and feel like the most special person in the world!

In fact I am … because it is my birthday today and all of your great wishes made me feel so grateful that I am surrounded by such awesome people. These people,  that love me for what I am and support me in every endeavor and each step.
Birthday is a very special day because then you realize who thinks about you and is there fo you! Now with time I have understood that it is not the holiday itself that is important, but the feeling that it brings. The feeling that there is another yer in front of you, which should be delighted with a smile and that I should be grateful of!

Inspiration is always with me, ideas are endless and I can not wait to write another page in the book of my life!

I wish I am alive and healthy, me and my family, so I can rush you in the whirl of my inspiration and together to create beauty and kindness around us!

Thank you for reading my blog!

birthday

4 thoughts on “Monday inspiration #10 I Love My Birthday!/Обичам рождения си ден!

Вашият коментар

