Why I started writing a blog?/Защо започнах да списвам блог?

Follow my blog with Bloglovin

For English scroll down the page↓↓↓

Здравейте усмивки,

Не мога да повярвам, че мина вече една година, откакто се регистрирах на wordpress.com и създадох Smileystylelady. Наистина времето лети…а аз имам чувството, че беше вчера! И все пак броят на всички вас, които ме следите, ми подсказва, че вървя напред!

Не ми се иска да категоризирам моето местенце като моден, бюти или лайфстайл блог, защото за мен е по – важно да знам, че вие, моите читатели, преди всичко намирате вдъхновение в него. Опитвам се винаги да пиша за разнообразни неща и да засягам различни теми, защото животът не е само мода, красота и пътувания. Понякога ми се иска просто да напиша нещо позитивно и ако с него съм успяла да накарам поне още някой да погледне на нещата от положителната страна и да се усмихне, то бих била изключително щастлива.

Имам още много да се уча и тепърва да откривам кое ви вдъхновява и вас, моите читатели, но държа да отбележа, че няма да се откажа. Тефтерът ми се запълнен с идеи, а вдъхновението е навсякъде (повече за това може да прочетете в блога утре).

Бих се радвала да прочета тук в коментари под поста или във Facebook за какво ви се чете и всякакви други забележки или препоръки, които имате към мен, защото най – важното за мен е да се чувствате добре на моя „розов облак“, да се усмихвате и да намирате полезна информация и настроение. Предизвиквам всеки, който ме чете, да се осмелява да развихря своята фантазия, да пробва нови неща и да си носи винаги розовите очила и усмивката!

Нямам достатъчно силни думи да изразя благодарността си затова, че сте с мен и се надявам заедно да се радваме на хубавите неща около нас!

2016-07-31-17.16.08.jpg.jpeg


Hello smiles

I can not believe it has been a year since I registered on wordpress.com and created Smileystylelady. Indeed, time flies … and I have a feeling that was yesterday! Yet, the number of all of you, who follow me, encourages me to look ahead!

I don’t want to categorize my place as a fashion, beauty or lifestyle blog because for me it is more important to know that you, my readers, primarily find inspiration in it. I try always to write about a variety of things and on various topics, because life is not just fashion, beauty and travel. Sometimes I just want to write something positive and if it’ve managed to make at least one of you look at things from the bright side and smile, I would be extremely happy.

I still have a lot to learn and has yet to rediscover what inspires you, my readers, but I must say that I will not give up. My notebook is filled with my ideas and inspiration is everywhere (more on this can be read on the blog tomorrow).

I would love to read here in the comments beneath the post or on Facebook what you would like to read about and any comments or recommendations you might have for me, because for me it is important that you feel good on my „pink cloud“, visit it with a smile and find useful information and positive vibes. I challenge anyone who reads me to dare to unleash their imagination to try new things and to always wear their pink glasses and smile!

I have no words strong enough to express my gratitude so that you are with me and I hope together we could enjoy the good things about life!

2016-07-31-17.16.08.jpg.jpeg

Вашият коментар

