Monday inspiration #26 – Blogging essentials and what inspires me to write?/ Какво ме вдъхновява да пиша?

Follow my blog with Bloglovin

For English scroll down the page↓↓↓

Здравейте усмивки,

Днес, в поста, отреден за вдъхновение, ми се иска да ви разкажа в какво около мен аз намирам муза, за да пиша. Понякога наистина е трудно просто да седнеш и да сътвориш текст, който да е полезен на читателя, затова и според мен е изключително важно да се пише за нещо, което идва от сърцето. Въпросът не е в това да пишеш за това, за което „говорят“ всички, а по – скоро за това, което теб те е докоснало. Само по този начин читателят ще може да усети искреността и „душата“ на автора.

Когато пишеш бюти пост с ревю на продукт е сравнително лесно – да отделиш искрено положителните от отрицателните му качества и да бъдеш честен относно действието върху собствената си кожа. Тук за мен е важно и читателите да могат да определят дали те имат същите нужди.

Какво обаче ме вдъхновява за постовете ми за мода, пътувания, лайфстайл? Прочетете по – долу:

1.Списания: проверявам почти всички актуални броеве, които излизат онлайн – чуждите и българските издания и оттам се информирам за предстоящи тенденции и новости в света на модата и красотата. Това винаги ме инспирира да събирам още и още информация и да се опитвам да я представям на моите читатели своевременно.

magazines

2. Pinterest: тази социална мрежа е страхотна визуализация за всичко, което може да се сетим в света на модата, красотата, кулинарията и пътуванията. Особено полезна ми е, когато искам да сглобя някаква интересна визия.

pinterest

3. Книги и филми: това са две от любимите ми дейности, когато искам да си почина и да открадна малко време за себе си. Опитвам се винаги в подкатегорията на Smileystylelady да ви разкажа за всичко, което ме е докоснало и понякога съжалявам, че често след прочитането на някоя книга например, тя толкова ме „втрещява“, че наистина нямам точните думи да опиша красотата на историята.

4. Снимки: помните ли поста ми за Позитано, Италия? Никога не съм ходила на това място, но всеки един кадър, който виждам оттам, ме впечатляваше толкова много, че нямаше как да не го споделя с вас 🙂

5. Моята тетрадка с идеи: нося си я винаги с мен, или записвам първо в телефона, а после доразвивам записките. Обичам да си я украсявам и да си пиша и на ръка. Планирам скоро да разуча и различните видове планери, които ми се струват страхотна идея за организация на блогването, а и на задачите в ежедневието. Винаги сред листовете, изписани с цитати, пасажи от книги или различни неща, които са ме впечатлили, намирам това редче, което толкова ми „влиза под кожата“, че решавам да го споделя с вас под формата на пост в блога.

2016-08-01-16.56.06.jpg.jpeg

Надявам се, че вие от своя страна намирате винаги по нещо в моите постове, което да ви накара да се върнете и да прочетете и следващия 🙂

А сега ви изпращам с усмивка и пожелание за успешна седмица и един прекрасен август, изпълнен с хубави емоции!♥


Hello smiles,

Today, in the inspirational post on Monday, I want to tell you more about what inspires me to write. Sometimes it is really hard to just sit down and create text that is useful to the reader, so I think it is extremely important to write above all about something that comes from the heart. The question is not to write about what everybody „writes“  but rather find something that „touches“ your mind. Only in this way the reader can feel the sincerity and the „soul“ of the author.

When you write a beauty post, for exapmple a product review, it seems relatively easy -you should define genuinely its positive and negative qualities and to be honest  with your readers about the effects it had on your skin. Here it is important too that yoi, as readers, should determine whether you have the same needs as mine.

But what inspires me for my posts about fashion, travel, lifestyle? Read – below:

1.Magazines: I check almost all current issues that go online and offline- foreign and Bulgarian journals and hence I get all the information about upcoming trends and innovations in the world of fashion and beauty. It always inspired me to gather more and more information and to try to present it to my readers in a timely manner.

magazines

2. Pinterest: this social network is a great visualization of everything you can think of in the world of fashion, beauty, cooking and travel. Especially useful for me when I want to assemble an interesting vision.

pinterest

3. Books and movies: these are two of my favorite activities when I want to relax and steal a little time for myself. I try always in the subcategory TV&Movies&Books on Smileystylelady to tell you about everything that has touched me and sometimes I regret that often after reading a book or watching a movie, it „stuns“ me so much, that I really do not have the right words to describe the beauty of the story.

4. Photos: Do you remember my post about Positano, Italy? I’ve never been there, but each photo I see, impresses me so much that I could not help but share it with you 🙂

5. My notebook with ideas: I carry it always with me. I like to decorate it and to write by hand. I plan soon to explore different types of planners, which seem to me as a great idea for organization of blogging, and tasks in everyday life. Among the pages, inscribed with quotes, passages from books or other things that impressed me, I always find this line, that „gets under my skin“ and I decide to share it with you as a blog post.

2016-08-01-16.56.06.jpg.jpeg

I hope that you find always something in my posts that make you come back and read the next 🙂

And in the end I am sending you a lot of smiles and wishes for a successful week and a beautiful August, full of nice emotions! ♥

2 thoughts on “Monday inspiration #26 – Blogging essentials and what inspires me to write?/ Какво ме вдъхновява да пиша?

  1. Pingback: What’s on my phone?/Какво имам на телефона си? | smileystylelady

  2. Pingback: How I stay organized?/ Как се организирам? | smileystylelady

Вашият коментар

