20 facts about me/20 факта за мен

Follow my blog with Bloglovin

For English scroll down↓↓↓

Здравейте усмивки,

Както вчера писах във Facebook страничката на Smileystylelady, реших през октомври да направя едно блог предизвикателство, в което всеки ден от месеца да отговарям на по един въпрос, свързан с мен или блога. Накрая отговорите ще обобщя в един пост, но задачката днес заслужава специално внимание…20 факта за мен, които някои от вас вече може би знаят, но за други и аз не предполагах, докато не ги написах :). Какво имам предвид…↓

1. На 31 години съм, а изобщо не се чувствам на толкова. Все едно до скоро бях в училище, а истината е, че догодина ще си имам първокласничка 🙂

DSC_2337.JPG

2. Зодия Овен съм и си мисля, че съм събрала абсолютно всякакви недостатъци и положителни страни от зодиакалния си знак. Все пак девизът им е: „Аз съм!“

3. И в тази връзка…ядосвам се, паля бързо, но…не съм злопаметна и след като мине време, почти винаги забравям за какво съм се сърдела.

4. Преди да родя си мислех, че съм егоист, но се оказа, че не е така…или е абсолютно вярно, че майчинството променя!

5. Имам фобия от балони – ужасно е да си на детски рожден ден, заобиколен от дечица, които пък изобщо не ги е страх 🙂

DSC_5935

6. Не мога да готвя…но не се и опитвам – всички рецепти в блога са на любимия човек до мен, който за щастие обича да твори в кухнята 🙂

7.Не обичам да ми е тихо, винаги чета и дори преди учех на музика. Все пак предвид факта, че имам дете, понякога се наслаждавам на половин час тишина…не повече!

8. С годините се научих да не се сравнявам и да не се влияя от мнението на околните – само това на семейството и най – близките ми приятели има значение. Това определено ме прави по – щастлив човек.

9. Обичам да си правя селфита, но нямам мания да пускам всяко в социалните мрежи и да получавам много лайкове 🙂

wp-1475408995214.jpg

10. Прекарвам много време във Facebook и Instagram – може би имам прекалено много свободно…;)

11. Обичам да спя до късно и да се излежавам до обяд – рядко имам възможност обаче…

12. Сутрин винаги си пия кафето в леглото с лаптоп или телефон и проверявам какво се е случило без мен снощи хихих 🙂

13. Не се взимам прекалено сериозно и умея да си иронизирам себе си

14. Обичам да посещавам нови места, но не обичам да пътувам…това често е проблем.

15. Когато пътувам пък, не съм никак приключенски настроена, а искам да знам кое, как, кога

16. Не обичам да влизам в морето – на плажа си седя с книга в ръка и се наслаждавам на хоризонта и шума на вълните

wp-1475409164162.jpg

17. Обожавам да ходя пеш – слагам си слушалките, пускам си музика и…това е моята терапия

18. Любимото ми място в Пловдив за пеещите фонтани – повече за тях може да прочетете тук

wp-1475411339525.jpg

19. От няколко години съм в търсене на перфектното червено червило, което да ми пасва, а такова не намирам…някакви предложения ;)?

20. Рядко може да ме видите без усмивка…все пак съм Smileystylelady, нали?

wp-1475409228646.jpg

Надявам се да ви е било интересно и за още забавни отговори, следвайте блога и страничката във Facebook!

Целувки и усмивки от мен ♥!


Hello smiles

As I wrote yesterday on Facebook, I decided in October to do a blog challenge, in which each day of the month I have to answer one question, related to me or the blog. Finally, I will summarize the answers in one post, but today’s challenge deserves special attention … 20 facts about me that some of you may already know, but for others, and I did not know them either until I wrote them on paper :). What I mean … you can find out below↓

1. I  did not feel 31 years old. Though, I still have the feeling that I was in school a few years ago, but the truth is that next year my child will be in first grade 🙂

dsc_2337

2. My zodiac sign is Aries and I think that I have collected absolutely all negative and positive aspects of it. Yet my sign’s motto is : „I am!“

3. In this connection … I get angry easily, but … I’m not resentful  and after few hours or latest days, I almost always forget why I was angry about.

4. Before having my child,  I was thinking for me as a selfish person, but it turned out that is not true … or it is absolutely true that motherhood changes you!

5. I have a phobia of balloons – you know how horrible it is for me to attend a birthday party, surrounded by children who aren’t afraid at all :)?

DSC_5935

6. I can not cook … but I do not try to either – all recipes on the blog are my husband’s , who  fortunately is very creative in the kitchen 🙂

7.I don’t like to stay in a quiet place, I always read and even study wth music playing loud. However, given the fact that I have a child, I sometimes would enjoy 30 minutes of  silence … but that’s it!

8. Over the years I have learned not to compare myself to other and not be affected by theit opinion – only family and my closest friends’thoughts matter. It definitely makes me happier.

9. I like to do selfies, but I have no obsession to post them on the social media and to get as many likes as possible 🙂

wp-1475408995214.jpg

10. I spend a lot of time on Facebook and Instagram – maybe I have too much free time…;)

11. I like to sleep late and stay in bed till lunch – But I rarely have this chance …

12. Mornings I always drink my coffee in bed with a laptop or phone and check what happened without me last night hihih 🙂

13. I do not take myself too seriously.

14. I love to visit new places, but I do not like to travel … this is often a problem.

15. When I travel though, I’m not at all adventurous and want to know what, how, when.

16. I do not like to swim in the sea – I just sit on the beach with a book and enjoy the horizon and the sound of waves.

wp-1475409164162.jpg

17. I love to go walking – I put my headphones, turn the music on … and this is my therapy

18. My favorite place in Plovdiv are the Singing fountains in the City Garden – more about them can be found here

wp-1475411339525.jpg

19. For several years I am in search of the perfect red lipstick, which fits me, and can’t find  it … any suggestions;)?

20. You would  rare see me without a smile … though I am the Smileystylelady, right?

wp-1475409228646.jpg

I hope you found it interesting and for more funny answers, you can follow the blog and the homepage of Smileystylelady on Facebook!

Hugs and smiles from me ♥!

 

2 thoughts on “20 facts about me/20 факта за мен

  1. Pingback: 31 day blog challenge | smileystylelady

  2. Pingback: Meet the blogger: Q &A – Julieta Nikova/ Запознайте се с блогъра: Въпроси и Отговори – Жулиета Никова | smileystylelady

Вашият коментар

