Monday Inspiration #39 – Coffee/ Кафето

Follow my blog with Bloglovin

For English scroll down↓↓↓

Здравейте усмивки,

Отново е понеделник, нова седмица, нови предизвикателства и на мен лично не ми се става изпод топлите завивки…Има ли някой като мен, чието единствено желание, когато чуе алармата, е да се завие презглава и да не стане поне до обяд?…И ето тук идва на помощ…кафето!

but-first-coffee

Source: Pinterest

И така…ставайки все пак, с още премрежени от съня очи, се насочвам към кафе машината с първата мисъл за деня, а именно: КАФЕ!

Всъщност аз пия кафето си с много мляко и захар и едва ли е толкова силно, че да ме разбуди съвсем, но тази чаша течност е неотменна част от сутрешния ми ритуал. Преди да направя каквото и да било друго, сядам на дивана с чаша кафе (обикновено с някакъв анимационен герой за настроение) и отварям социалните мрежи и Интернет, за да наваксам с пропуснатите новини.

20 минути тишина, спокойствие и блаженство…това ми носи на мен сутрешната чаша кафе. Не искам да говоря, да обмислям задачи за предстоящия ден, а все още съм на границата между нощта и деня и се наслаждавам на време за мен.

coffee2

Има нещо успокояващо сутрин във факта, че дори и когато стана, все още имам време, в което на спокойствие мога да подредя деня си, без да бързам. След това…е всичко друго, когато съм събрала сили да взема душ и да се гмурна в забързаното ежедневие.

А вие любител на чая или на кафето сте? И когато се събудите, направете чаша чай/кафе и си отделете малко време да започнете деня си спокойно, с положителни мисли и усмивка!



Hello smiles,

It is Monday again, which means:  new week, new challenges but I personally do not feel like going out from under the warm blanket … Is there someone like me whose only desire, when hearing  the alarm, is  to turn it off and to sleep at least until noon? … And here comes to the rescue … coffee!

but-first-coffee

Source: Pinterest

So … unfortunately, it is time to get and with still sleepy eyes, I head towards the coffee machine  and my first thought of the day is about: COFFEE!

Actually, I drink coffee with lots of milk and sugar and it is not strong enough to feel awake just beacause of the caffeine, but this cup hot liquid is an integral part of my morning ritual. Before I do anything else, I firstly sit on the couch with a cup of coffee (usually with some cartoon character for a positive mood) and open social networks and the Internet to catch up with missed news.

20 minutes peace, tranquility and bliss … this is the meaning of my morning cup of coffee for me. I do not want to talk, to think about tasks for the day and I’m still on the border between night and day and enjoy some me – time.

coffee2

There is something comforting in the fact that even in the morning, I still have time to arrange my day without rushing. Then … comes everything when I’ve gathered the strength to take a shower and dive into everyday life.

Are you a coffee or tea lover?

And when you wake up tomorrow, prepare yourself a cup of tea / coffee and take a moment to start your day leisurely with positive thoughts and a smile!

Вашият коментар

