Top 3 beauty products for 2016 and first impressions for Essence Winter Glow Hand Butter and Loose Eyeshadows/ Top 3 козметични продукта за 2016 и първи впечатления от Essence Winter Glow масло за ръце и блестящи сенки

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Малко разнообразен ще се получи днешният пост, но ми се искаше да обобщя любимците си от 2016 – та. От друга страна за тези от вас, които ме четат редовно, едва ли ще е нещо ново, така че няколко дни след излизането на пазара на Essence Winter Glow – моето мнение за два от продуктите в нея.

wp-1482410339081.png

Започвам набързо с класацията на откритията ми за тази година:

1. Първото място заслужено е за Revlon ColorStay Foundation – подробно ревю може да прочетете на този линк, а аз ще добавя, че продължавам да съм възхитена: издържа по над осем часа, без да се сваля покритието; сега поне в зимните месеци не наблюдавам абсолютно никакво лъщене (не съм го тествала активно през лятото още) и постигам много добро и естествено покритие!

2. Друг любим продукт се оказа емулсията за лице на Avene Cleanance Expert Emulsion, която ми се отразява изключително благоприятно на кожата. Много лека текстура, но същевременно явно напълно достатъчна за мен дори и през зимата. В момента е на промоция в комплект с измивния гел на марката. За него съм подготвила самостоятелно ревю, но двете на цената само на крема, си е тотална сделка 🙂

3. И последен по ред, но не на последно място, е гелът за вежди на Catrice Eyebrow Filler – Perfecting & Shaping Gel – за него също има специално ревю тук . Цветът на мен ми пасва перфектно и все още съм на първата си опаковка, така че смело мога да твърдя, че е икономичен продукт. Ще го сменя, само защото бих пробвала нещо различно, тъй като всички марки изкараха интересни продукти през тази година.

Това са моите фаворити, които с удоволствие бих си купила отново, и единствено желанието ми за експеримент евентуално би надделяло. А кои са вашите любимци?

wp-1482401809415.png

И за да преминем към първите впечатления от новата зимна колекция ми се иска да спомена, че и двете любими дрогерийни марки Essence и Catrice се опитват да ни изкушат със зимни лимитирани продукти, а и всички те изглеждат доста интересно. Аз се спрях точно на тези от тях, които нямах като аналог (е, добре де продукти за ръце имам :)). И двете колекции са посветени на блясъка, а той е и една от топ тенденциите в грима през този сезон.

Сенките за очи от Essence Winter Glow  са прахообразни, силно пигментирани и придаващи блясък. Предлагат се в три цвята, като аз си взех 01 frozen eyes (интересен микс между сиво и лилаво, нещо като taupe) и 03 gleaming in the winter sun (микс между златисто и розово).

Сенките наистина са доста пигментирани, но според мен е задължително да използвате база отдолу, защото като всички прахообразни продукти, са доста прашливи. Аз повече ги харесвам нанесени с влажна скосена четка под формата на очна линия или като съвсем лек акцент в средата на клепача. Но Нова година е идеалният повод да експериментирате с тях и да развихрите въображението си, за да създадете бляскав и запомнящ се грим. Аз поне мисля точно за новогодишното парти да ги използвам.

wp-1482400364544.png

Интензивно подхранващото масло за ръце е продукт, който мен лично не ме впечатли особено: просто приятно кремче за ръце, като че ли аз очаквах, поради темата на колекцията, поне някакъв блясък да има, например 🙂 Мирише приятно, но не е нещо особено или с уау ефект. Откъм грижа за кожата на ръцете – поне за моите ръце със сигурност няма да се справи.

Това е от мен за днес, усмивки, надявам се да съм била полезна и светли празници!

Вашият коментар

