The Christmas Tag/Коледният таг

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Честито Рождество Христово! Нека ви очакват светли дни, изпълнени с щастие и позитивни емоции!

Постът днес ще бъде забавен, доста експлоатиран в интернет пространството, но личен и мъничко пълен с клишета…Това не звучи много обещаващо, но ще ви допадне, сигурна съм 🙂

 1. Любим коледен филм – едва ли ще е изненада за някого, но си обичам „Love actually“, винаги ми е много коледно да си го гледам. Със следващия, обаче, ще ви изненадам, защото изобщо не е коледен, но все го дават по някоя телевизия точно по празниците – „Pretty woman“. Тези двата филма най – много обичам точно по празниците да ги гледам!

2. Някога прекарвали ли сте „бяла“ Коледа? – може би като дете е имало такива Коледи, но напоследък точно по празниците в града няма никакъв сняг и дори е доста топло за декември.

3. Къде обикновено прекарвате празниците? – не обичам да пътувам по празници, затова сме си в града. Бъдни вечер сме си вкъщи, а на Коледа гостуваме на моите родители.

4. Любима коледна песен – знам, че е голямо клише, но…:

5. Кога отваряте подаръците си? – в коледното утро, винаги ни чакат под елхата 🙂

6. Може ли да назовете еленчетата на дядо Коледа? – хммм, да видим: Rudolph, Dancer, Prancer, Cupid, Vixen…май за тези се сещам

7. Кои коледни традиции очаквате с нетърпение? – отварянето на подаръците, разбира се 🙂

8. Каква елха имате? – Изкуствена

9. Коя е любимата ви коледна храна? – не съм сигурна дали е на 100% традиционна, но най – много обичам тиквената супа, за която от миналата година има рецепта в блога: тук

10. Кое предпочитате: да подарявате или да получавате подаръци? – признавам си честно: да получавам подаръци, аз съм си едно пораснало дете 🙂

11. Кой е най – хубавият коледен подарък, който сте получавали? – всичко, което съм получила, е било нещо, което съм искала, така че не бих откроила нищо конкретно. Всичко ми е скъпо!

12. Къде бихте искали да отидете по Коледа? – както писах по – горе, не обичам да пътувам по празниците, но може би бих пробвала да изкарам Коледа на някое топло място: Хавай, например

13. Умеете ли да опаковате подаръци? – не, абсолютно НЕ 🙂

14. Най – запомнящ се коледен момент: не е нещо специално, но и до днес си спомням как си намерих подаръка в гардероба на майка ми на Бъдни вечер (голяма бях, не вярвах в дядо Коледа вече)

15. Кога разбрахте истината за дядо Коледа? – нямам конкретен спомен

16. Пишете ли си цели и обещания за Новата година и придържате ли се към тях? – да, и съвсем скоро съм планирала пост на тази тема…Очаквайте!

17. Какво прави празникът специален? – присъствието на любимите ми хора

Надявам се, че всички сте заобиколени от семейството си и щастливи с подаръците си! Прегръдки и целувки от мен!

wp-1482643578188.jpg

Вашият коментар

