Yearly Goals 2017/Годишни цели 2017

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Честита Нова Година на всички!!! Нека 2017 – та ви донесе много здраве, щастие, любов, сбъднати мечти и желания! И тъй като често, за да получим това, което желаем, е добре първо да знаем какво искаме :), аз имам традицията да си правя новогодишен списък с цели.

Не знам дали си спомняте миналогодишния пост тук, но аз мисля, че доста добре съм се представила, защото съм доволна от отминаващата година и единственото, което не направих е да пътувам в чужбина (но пък бях гост на 4 прекрасни сватби!!!) и да запиша някакъв курс, но…трябва да остане нещо, нали така 😉

Е, ето и целите ми за 2017 – та, написани и представени съвсем публично, за да няма измъкване!!!

  • Да пътувам в чужбина – този път вече съм планирала нещичко и само се надявам всичко да се нареди. Пътува ми се, опознават ми се нови неща и места и няма да забравя и България: тук все още има много прекрасни места, които искам да покажа на дъщеря си!!!
  • Да се радвам на малките неща около мен – мога да кажа, че през изминалата година се научих да ценя много малките неща, моментите, прекарани с приятели и любими хора и ми се иска да продължа тази тенденция и през 2017 – та! Бъдете с мен!
  • Да преместя блога на собствен домейн – моето виртуално местенце може би е време да си има и собствен „дом“ и това всичко е благодарение на ВАС, моите читатели! Благодаря ви, че ме четете и сте до мен!
  • Да показвам любовта си на всички приятели и роднини – често в ежедневието забравяме да казваме на хората около нас колко много ги обичаме и ценим! А без тях аз не съм аз!
  • Да продължа да бъда част от организационния тим на благотворителната инициатива „Моето сърце е съпричастно“ – повече за каузата съм писала тук. Щастлива съм, че по този начин мога да допринеса за една положителна кауза и да направя малка стъпка към нещо по – добро!

Надявам се само да успея да завърша всичко, което съм замислила и да имам възможността да „работя здраво“ за мечтите си, защото нищо не се случва, освен ако не вложим усилие и старание.

Фокусирайте се върху важните неща, подарявайте си преживявания и си правете спомени, защото няма нищо по – хубаво от това, накрая на поредната отиваща си година да можеш да кажеш, че си доволен от всичко, което си постигнал!

Целувки и усмивки от мен за една по – добра 2017 – та!!!

Едно мнение за “Yearly Goals 2017/Годишни цели 2017

  1. Pingback: Yearly Goals 2018/ Годишни цели 2018 | smileystylelady

Вашият коментар