Best of the week #2 – Golden Globes looks,Color of 2017 and more…

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Време е за обзора на първата седмица от годината. Както писах в първия пост от поредицата Best of the week (цък), тук ще споделям всичко, което ме е впечатлило и всякакви новости, които съм изнамерила в Интернет от всякакъв характер

1. Започвам с нещо, което не мисля, че вече не сте разбрали, но аз да потвърдя официално:

Цветът на 2017 – та година е Greenery:

pantone-greenery

Цветът, свързван с новото начало, възраждането на природата през пролетта, заниманията на открито и символ на връзката ни с природата.

Аз, въпреки че съм зеленоока, не мисля, че имам нещо в този цвят и ми е интересно какво ще предложат модните колекции. Ако и вие сте любопитни, споделям една статия от Fashion Days, където те са качили няколко предложения от техния асортимент:

http://www.fashiondays.bg/the-daily-issue/%D0%B8-%D1%86%D0%B2%D0%B5%D1%82%D1%8A%D1%82-%D0%BD%D0%B0-2017-e-greenery/

2. Друга новина, която се завъртя в първите дни на новата година из интернет пространството, е тази, че Urban Decay стъпват на българския пазар. За мен те са известни най – вече с грим палитрите си, които често биват копирани от бюджетните марки, но когато разгледах подробно асортимента, мисля, че има още много да се види и тества. Лошата новина е, че са в по – високия ценови сегмент, но идва 14 – ти февруари, 8 – ми март и още поводи за глезене (надявам се :))

3. Първата книга, която прочетох през годината бе небезизвестната „ Любов по време на холера“ на Габриел Гарсия Маркес, и ви я препоръчвам. Не се чете лесно и на един дъх, но дава поводи за размисъл, особено за любовта. Не е някаква приказна любовна история, но е написана с такова майсторство и героите са толкова пълнокръвни, че читателят лесно може да вникне в чувствата им и да разбере мотивите и действията им. За мен лично изплуваха два извода: 1) За любовта няма възраст и тя може да е също толкова силна и на 70, както и на 20 и:  2) Неизживяната любов винаги тлее някъде дълбоко в нас.

Много би ми било интересно да прочета и вашите размисли по темата 🙂

4. Снежната приказка навън – отдавна в Пловдив не беше валял толкова сняг, а и явно ще се позадържи поне до края на седмицата. Ние с Божидара сме в зимна ваканция и за щастие можем да се радваме на зимните гледки на топло от вкъщи. Аз не съм особено голям фен на студа, но оценявам красотата на зимата. Зимните кадри стават доста красиви.

wp-1483973634115.jpg

wp-1483973571710.jpg

My daughter’s snow angel 🙂

5. И за финал: снощи се проведоха Golden Globe Awards и по – долу ви споделям няколко любими мои визии:

От ляво: Джилиан Андерсън, Рийз Уидърспуун и Фелисити Хъфман/From left to right: Gilian Anderson, Reese Witherspoon and Felicity Huffman

Накратко, това бяха нещата, които се отличиха за мен през седмицата и ми се иска да завърша с един страхотен цитат на Чехов:

„Хората не забелязват дали е зима или лято, когато са щастливи.“ 

Така че…бъдете щастливи, радвайте се на снега и не обръщайте внимание на всички онези неуредици, които понякога зимата ни носи!

Хиляди топли усмивки от мен!♥

Вашият коментар

