My favourite winter drinks/ Любими зимни напитки

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Неделя е, повечето сме си вкъщи, уютно е, и на мен ми се иска да споделя с вас с какви напитки обичам да се стоплям през зимата.

Студът и снегът навън винаги събуждат у мен желанието да се сгуша на люлеещия стол вкъщи с чаша в ръка и завита с любимото топло одеяло. Това е и единственото време, когато пия топъл чай, тоест аз си го пия направо горещ :). Чаят винаги ме сгрява и ми носи усещането за топлина и семеен уют. Пия го или чист, или с много мед. Като вкусове предпочитам лайка с мед и ванилия на Twinings, мента (в него понякога си слагам и капка мляко) или всякакви по – различни вкусове от сорта на ягода и мента, червени плодове и др. Признавам си, че не съм познавач на различните видове чайове, но определено съм ценител. Идеалното средство за сгряване. 🙂

tea-pic

Друга любима напитка през зимата за мен е горещият шоколад. Тъмен, с много сметана и листенце мента. Обожавам следобедите да заменям чашата кафе с него. От предлаганите в заведенията любим ми е този на Eraclea, като те предлагат и доста различни вкусове: лешник, бял шоколад и др.

wp-1484491342894.jpg

През зимата е и времето, когато доста от кафетериите включват сезонни зимни аромати в менюто си, като тази година много ми допаднаха карамелизираните пуканки и джинджифиловото лате на Costa.  Голям фен съм и на тематичните им зимни чаши и коледният дух, който те носят. Само малко съжалявам, че си нямаме Starbucks в Пловдив, защото съм убедена, че щях да имам още много фаворити.

wp-1484491767999.jpg

Сутрешното ми кафе по традиция е в голяма чаша, дълго, с много мляко и захар, поръсено с щипка канела 🙂

coffee

А вие как обичате да пиете кафето си, усмивки?

2 thoughts on “My favourite winter drinks/ Любими зимни напитки

  1. Pingback: Favorite summer drinks/Любими летни напитки | smileystylelady

  2. Pingback: I ❤ AUTUMN // TAG | smileystylelady

Вашият коментар

