Best of the week #3 – Winter Sales, New collections and Music inspiration!

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Беше студена и снежна седмица навсякъде в България и честно да си призная по – голямата част я прекарах вкъщи с дъщеря ми. Благодарна съм, че не ми се налага да бързам в студа навън за работа или по задачи, но много ми липсват разходките. Аз съм от хората, които обичат постоянно да са навън и тази принудителна социална изолация ми действа доста зле. Затова и повечето от новостите този понеделник съм ги отделила online…Но да започваме с линковете, които съм ви подготвила:

1. Зимните разпродажби – навсякъде вече и по сайтове, и по магазини, разпродажбите са факт. Лично аз в последно време нищо не мога да си харесам във физическите магазини, но онлайн намерих доста неща, които си заслужават. Едната ми поръчка, за която много се вълнувам би трябвало да пристигне в края на седмицата, така че се надявам в следващия пост от поредицата да ви я покажа. В последните години винаги се въздържам от големи покупки около празниците и според мен разпродажбите след това наистина си заслужават.

sales

Photo source: Pinterest

2. Нови колекции и нови продукти – сега е и времето, в което марките пускат постепенно за продажба и пролетния си асортимент. Ако държите да сте първи с някой нов тренд, сега е моментът да прегледате секцията за пролет 2017 🙂 В тази връзка споделям линкове от новите продукти на две любими дрогерийни марки, от които аз лично си харесах няколко неща и ми се иска да ги видя задължително:

http://www.essence.eu/bg/produkti/novi-produkti/ – Essence

http://www.catrice.eu/bg/novi-produkti.html – Catrice

3.Относно тенденциите в красотата ми попадна линк, който да видим дали ще е актуален…Блестящ молив по долната линия на клепача, много хайлайтър, и строубинг с брокат ми звучат смело, но ще бъде интересно как професионалистите в грима ще ги претворят върху лицата ни. За едно обаче съм съгласна микроблейдингът със сигурност ще е тренд!

http://www.cosmopolitan.bg/krasota/9-biuti-trenda-koito-shte-budat-super-aktualni-prez-2017.html

Вие какво мислите?

4. Почти накрая ми се иска да ви препоръчам и едно приятно българско филмче – XI A/ 11 a , леко и ненатоварващо, идеално за свободното време. Бях го изпуснала, когато го даваха по кината, но вкъщи на лаптопа с пуканките му се насладих през уикенда 🙂

5. И…една нова песен, чиято премиера беше в петък 🙂 – Михаела Филева – “ Конец“ – страхотен клип, приятен бийт и аз вече си я припявам:

И днес завършвам с един цитат, с който ми се иска да ви вдъхновя да живеем тук и сега, за днешния ден! Прекрасна седмица, усмивки!♥

Happiness is not something you postpone for the future; it is something you design for the present – Jim Rohn

Вашият коментар

