Best of the week #4 -Avocado salads, Fashion pieces that worth investing and more…

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

И ето така…като на магия сме вече в последната „пълна“ седмица от януари. Наистина времето „лети“ и понякога трябва да се надбягваме с него, за да бъдем в крак с всичко ново и интересно. Често имам чувството, че пропускам нещо и че все за нещо времето не ми стига, но гледам да не се отдавам на такива мисли твърде дълго, защото в крайна сметка не можем да направим абсолютно всичко и да бъдем навсякъде…Приоритизиране и добро плануване според мен е добро начало, за да можем да извлечем най – важното, което ни предстои. Това беше дълго лирическо отклонение, но тази година се опитвам стриктно да се придържам към предварително определен лист със задачи за седмицата и с планирани предварително постове в блога, в социалните мрежи и пр….и да видим дали ще ми се получи. Мисля да направя един пост по темата по – нататък, когато се убедя кое работи при мен.

Но (голямо Но)…да преминем към няколко линка от изминалата седмица, които ме впечатлиха:

1. Малко кулинария – отдавна не съм поствала нищо в блога на тази тема, но любимият човек все твори своите произведения вечер и изобщо нямам подходяща светлина за красиви снимки и май бързаме да похапнем по – скоро, отколкото да снимаме. Затова пък съм си запазила един линк с няколко рецепти с авокадо. Обожавам го този плод – много е хранителен, полезен и засищащ. За мен е подходящ и за закуска, и за обяд, и за вечеря. В този сезон почти навсякъде го има и според мен, ако не сте, задължително пробвайте нещо от показаните 🙂

http://lazara.bg/recepti/salati-s-avokado/

В блога също има две рецепти, които ще ви постна по – долу, в случай, че сте ги забравили :):

Салата със спанак, авокадо и пилешки късчета/Spinach, avocado and chicken salad

Салата с авокадо, риба тон и селъри/Avocado, tuna fish and celery salad

2. И съвсем не във връзка с горния линк, но като прекрасен пост, който най – добре представя и какво мисля аз по темата, е статията на Purely Me by Denina Martin, в която тя споделя в какво от света на модата си струва да инвестираме. Страхотно четиво и предвид, че сега е моментът на намаленията, е точното време, в което вероятно може да намерите точните неща на добри цени, които ще ви служат и ще ви радват дълги години:

http://deninamartin.com/5-fashion-investments/

А вие в какво бихте инвестирали? Би ми било интересно да споделите за какви модни находки най – много обичате да харчите 🙂

3. Ето и моята интерпретация на чанта, която е доста интересна, подходяща за лятото и ефектна. От миналата година си чаках да я намалят и днес най – сетне много й се радвам. Такъв тип чанти има и от други марки, така че ако ви допада, може да намерите нещо, което най – добре да ви пасва на вашия личен стил и бюджет. Аз съм си малко маниак на чантите на Guess,  много си ги харесвам и винаги, когато мога, си се глезя с някой от техните модели :). Тази е с две лица (жълта и слонова кост, заедно с доста голям несесер, тип клъч, който може да се носи самостоятелно). Днес е доста мрачно навън и не мога добре да ви покажа колко е слънчева и весела. Лято, чакам те!

4. И накрая, вече по традиция, ще завърша с един цитат от Joubert Boutha, който гласи:

„Красотата започва в съзнанието, а не пред огледалото.“

Затова, усмивки, вземете най – хубавото си настроение и най – положителните си мисли в предстоящата седмица и покажете красотата си не пред огледалото, а на хората около вас!

One thought on “Best of the week #4 -Avocado salads, Fashion pieces that worth investing and more…

  1. Pingback: Best of the week #5 -Basic wardrobe essentials, Some fashion trends 2017, How to look amazing with no makeup and more… | smileystylelady

Вашият коментар

