What makes me happy about blogging?/ Какво ме прави щастлива в блогването?

 

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Мина почти година и половина от създаването на Smileystylelady  и ми се искаше да ви разкажа колко щастлива ме прави това малко кътче в необятното интернет пространство. Започнах без идея в какво ще се превърне блога и само с вдъхновение, след това преминах през период, в който не знаех какво да пиша, докато накрая може би преди година „застанах“ на правилния път. Не съм си и представяла с какво нетърпение ще сядам всеки път пред компютъра, за да подготвя следващия пост и колко ще се радвам на всяка обратна връзка, че някоя статия има значение за някого! И може би, ако трябва да подредя нещата, които ме карат да чувствам блога като местенце, което ми доставя само радост, класацията ще изглежда така:

1. Читателите ми – благодаря на всеки един от вас, който ме чете или е прочел дори и един пост от блога. Все пак основната цел на Smileystylelady е да ви представи полезна информация в света на модата и красотата и да ви накара да се усмихнете и вдъхновите да пробвате нови неща. Хубаво е да виждаш, че последователите ти се множат и четат това, което си написал. Искрено се надявам, че намирате ценна информация и че внасям положително настроение в деня ви.

2. Запознанствата покрай блога –  които се превърнаха за мен във вдъхновение и те, от своя страна, ме зареждат мен самата с положителни емоции. Предполагам сте прочели първия пост от поредицата, в която ще ви срещам всеки месец по един блогър, който по един или друг начин ме е вдъхновил и повлиял: (Meet the blogger: Q &A – Julieta Nikova/ Запознайте се с блогъра: Въпроси и Отговори – Жулиета Никова). А предстоят и много други. Благодаря също така много на Маги (тя си знае кое Маги е) за нещо, което много ми помогна и ми „отвори“ очите за някои неща♥!

3. Чувството, че си полезен – дори и само един човек да ми каже, че е изпробвал някой крем, съвет или нещо, което съм препоръчала, и е доволен от резултата…Това за мен е страхотно и много мотивиращо! Аз самата също чета блогове и се радвам, когато намеря навременна и полезна информация по темата, която ме интересува.

4. Подготвянето на нов пост – аз съм от хората, които обичат да събират информация, да се ровят из всякакви статии, източници и да извличат есенцията, затова и всяка една нова тема за мен е като едно предизвикателство.  Винаги се опитвам да пиша за неща, които истински ме интересуват и вдъхновяват, за да мога да вложа най – доброто и се надявам това да проличава и за читателите ми. Всяка една нова информация обогатява и мен и ме кара да пробвам нови неща и да предизвиквам себе си, тоест това си е чиста win-win ситуация 🙂

5. Свободата да изразявам себе си и да допринеса за повече положителна енергия около нас – и не на последно място по важност,  удивително е да можеш да споделяш своите емоции с толкова много хора и да срещаш сродни души. Опитвам се винаги да наблягам на позитивното и усмивките, защото само от нас зависи да превърнем света, който ни заобикаля в по – добро място!

Затова, ако нещо ви прави щастливи, отдайте му се и не преставайте да преследвате мечтите си и да търсите онези малки „хобита“, „неща“ (или както желаете да ги наречете), които са мотивацията ви да се събудите сутрин с усмивка!

wp-1485436268026.jpg

This is a happy face!

Вашият коментар

