My month in photos: January/ Моят месец в снимки: Януари

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Поредна нова рубрика в блога, която искам да е като своеобразен дневник за изминалия месец, но в един по – различен формат: снимки.

Покрай блога се запалих да запечатвам по – често различни моменти, пейзажи и интересни неща около мен и ми се иска да се усъвършенствам в това. А какъв по – добър стимул от моите читатели?

Ако трябва да обобщя, обаче, моя януари в една дума, това ще е ЗИМА. Да, зимата се настани съвсем удобно в Пловдив и май все още не иска да си тръгне. Поради тази причина всякакви разходки и срещи с природата бяха много редки и епизодични. Направо целият месец си беше социална изолация отвсякъде, но има и такива моменти, когато имам възможност да се наслаждавам на света от вкъщи 🙂

И докато декември беше изпълнен с вълнение покрай празниците и събирания с приятели и роднини, януари според мен е един малко самотен месец, в който се връщаме към ежедневния си ритъм на живот и работната/учебната си рутина. Януари е и за поставяне на цели, за равносметка на отминалата година и поглед напред в следващите месеци. За мен той беше още един повод да погледна в себе си, да разбера какво ме прави щастлива и да се опитвам така да организирам времето си, че да отделям всеки ден поне по половин час за мен. Дали обичате да четете книга, да практикувате йога, да правите упражнения, да шиете и пр., отделете малко време за това любимо занимание, за да се заредите положително. Аз, например, винаги си повдигам настроението дори и с кратка разходка навън, затова използвам всяка възможност да се пораздвижа, да си сложа слушалките и да се наслаждавам на природата около мен (да, разтопеният сняг хич не е приятен, но ще мислим позитивно, нали? :))

Стига вече лирически отклонения, че фото постът ми ще се превърне в есе на тема „Януари“, затова…скролвайте надолу към снимките. Някои от кадрите съм ви показвала в постове, във Facebook или Instagram, но това беше януари през моите очи и камера:

wp-1483368092100.jpg

The first sunset of 2017 – when there was still no snow 🙂

wp-1483973634115.jpg

wp-1486024861427.jpgwp-1486024900070.jpg

wp-1486025101752.jpg

wp-1486025053763.jpg

wp-1486025053760.jpg

Me – not very happy with the snow 🙂

wp-1486025053758.jpg

wp-1486025101744.jpg

Sunrise in the nature – frosty morning

wp-1485784626152.jpg

wp-1486028460498.jpg

wp-1486028460524.jpg

И без значение какъв е сезонът…усмихвайте се!

 

Вашият коментар

