Best of the week #6 -Concealing and contouring, „magic shoes“, funny trends back from ’00 and more…

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Как изкарахте уикенда? Надявам се да сте си харесали нещичко от списъка ми с книги, които са ме впечатлили тук и да сте се подготвили за следващите почивни дни :). Но днес отново е началото на работната седмица и тъй като на мен днес хич не ми е сериозно съм ви подготвила и 2-3 линка, които са по – скоро шеговити и забавни.

1. Първо, обаче, да започнем с нещо полезно или както са именували статията от ELLE – Основни правила на маскирането. Въпреки, че все повече от нас се осмеляват и се чувстват удобно да се показваме и без грим, си има места и ситуации, когато най – добре е да си „сложим маската“. Поне аз така се чувствам…В статията има няколко основни момента, които е добре да имаме предвид и да съобразим при полагането на макиаж, за да имаме максимално покривен и същевременно добре изглеждащ резултат накрая:

http://www.elle.bg/izgoden-shopping-32/osnovni-pravila-na-maskiraneto.html

2. „Вълшебни обувки“ – аз, лично, като чуя такова словосъчетание веднага си представям тези на Пепеляшка, но явно има и такива, които не са създадени от феи и всъщност са идеално изобретение: обувки, които си сменят токовете и могат да се носят по различни начини. Гениално! Разгледах сайта на немската фирма и освен цената, която никак не е ниска, но ако са качествени и все пак получаваме 3 чифта различни обувки, не намерих други недостатъци. Харесаха ми няколко модела, само че не знам защо започват само от 37 – ми номер…Ами аз с моя 36-35??? 😦

Вие какво мислите? Бихте ли пробвали такъв тип обувки?

http://www.missbloom.bg/moda/novini/valshebnite-obuvki-koito-mozhete-da-nosite-po-tri-nachina/

https://mimemoi.com/ – А ето и сайта на компанията

3. Мицеларна вода в едно по – различно приложение: тоест може да бъде използвана като средство за отмиване на шампоана, тъй като влияела положително върху премахване на омазняването и успокоява скалпа…Дали? То това не е трудно за проверка и от чисто любопитство бих си взела да пробвам с някоя от бюджетните мицеларни води. Но май няма да е много икономично…

http://woman.hotnews.bg/n/nov-hit–mitselarnata-voda-izmestva-shampoana-za-kosa.49638.html

Понякога наистина си мисля какво ли няма да измислят маркетолозите…!!!?

4. „9 вещи, които бяха супер модерни през 2000 – та“ – доста забавно четиво. Аз си признавам за: вафли в косите, мъжка вратовръзка като аксесоар (и с елече черно, но не е документирано :)), дънки с много ниска талия, тънки и дълги шалове и клинове. И все пак, розовото в косите пак е актуално, макар и в малко по – различен вариант 🙂

https://dama.bg/gallery/9-veshti-koito-biaha-super-moderni-prez-2000-ta/14593/

Хайде, бързо, си признавайте!

5. И днес за настроение: любимото ми парче за танци пред огледалото:

Успешна и усмихната седмица, приятели!♥

Вашият коментар

