The Shopaholic Tag

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Кой е в настроение за един таг? Ей така…,забавно като за неделя 🙂 Дали аз съм шопингманиак е трудно да се отговори еднозначно, защото, ако питате мен, аз си пазарувам доста разумно, но ако попитате любимия човек, нещата според него залитат в ненаситност. Но пък мечо Пух е казал “ Колкото повече, толкова повече“, а коя аз съм аз, че да споря ;)!?

Може би отговорите ми ще внесат малко повече яснота по въпроса, така че преминавам направо към тях 🙂

shopping4

1.Би ли се определила като шопингхолик? – по – горе донякъде отговорих на този въпрос, но ако вземем предвид факта, че винаги се съобразявам с бюджета си към момента на пазаруване, не бих казала, че за мен пазаруването е цел на всяка цена. Но че ми доставя огромно удоволствие и че се случва твърде често при мен…няма съмнение!

2. Как би определила стила си? – най – точно му отговаря определението casual, или може би спортно – елегантен…А това, към което се стремя да достигна е т.нар Effortless style (повече за него съм писала тук)

3. От кой магазин не можеш да излезеш, без да си купиш нещо? – ако съм излязла с твърдото намерение само да погледам или т.нар. window shopping, по – трудно се изкушавам, но да кажем най – общо от магазин, в който има голямо намаление 🙂

4. Къде намираш най – добрите оферти? – май доста по – често в Интернет или в аутлет центровете в чужбина. Там наистина може за съвсем приемлива сума да си купиш нещо качествено и марково. В България за съжаление все още голяма част от намаленията са доста компрометирани.

5. За кой дизайнер би похарчила доста? – много харесвам колекцията на Tommy HilfigerxGigiHadid и може би в момента бих си взела нещо тяхно с удоволствие.

6. Имаш ли си универсален тоалет за шопинг? – точно конкретен не, но нещо удобно със сигурност – дънки, тениска, кецове, за да имам свободата да обикалям много!

7. Какво е твоето guilty pleasure? – луда съм по чанти и винаги това гледам първо, а и като че ли за тях съм склонна да похарча най – много.

shopping-for-bags

8. Коя би била една единствена основна дреха, без която не можеш да живееш? – без колебание дънки.

9. Коя е тенденцията, за която се надяваш никога да не излиза от мода? – кецовете и съчетанието им във всякакъв тип визии.

10. Коя любима тенденция излезе бързо от мода? – Не мисля, че има такава, тъй като аз определено се опитвам да изградя гардероба си (особено напоследък) върху по – скоро класически неща, съчетани с актуални тенденции. От тази гледна точка, ако нещо, което съм харесвала, е вече не толкова модерно, по – скоро го заменям с друго любимо, без да съжалявам. А и в крайна сметка не мисля, че е нужно да се придържам на 100% към всичко модерно.

11. Коя е твоята любима модна икона? – модна икона не бих казала, но харесвам стила на Ева Лонгория, още повече, че и тя е миньонче като мен:

Photo source: Pinterest

Оставям таг – а отворен и ще се радвам да споделите и вие свои размишления по темата…Смятате ли се шопингманиаци? Обичате ли да пазарувате и поставяте ли си граници?

Вашият коментар

