Meet the blogger:Q&A – Margarita Russeva/Запознай се с блогъра: Въпроси и Отговори – Маргарита Русева

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Мисля, че предпоследният четвъртък от месеца ще се превърне в един от любимите ми дни, защото тогава запознавам вас (а и аз опознавам по – добре) с по един блогър, който обичам да чета. Нямам търпение да представя отговорите на всички прекрасни момичета, които се съгласиха да споделят повече с мен  🙂

Героиня днес е едната половинка от блога Grimche.com – Маргарита Русева, която аз лично следя може би от самото начало. В тяхното красиво местенце ще намерите най – различна информация – от ревюта на козметика и грим от по високия клас до изключително позитивно зареждащия ме пост на Маги по повод Свети Валентин! Честно да си кажа, ако смятам да дам „цяло състояние“  за някоя палитра например, сигурно първо при тях ще проверя дали имат ревю.

Край, аз приключвам вече с писанията, за да може да си прекарате страхотно в нейната компания 🙂

––––––

Защо започна да списваш блог?

Причините да започнем да пишем Гримче-то са толкова много, че не спирам да се чудя, защо този блог не се случи по-рано. В нашия блог сме две, и днес говоря само от свое име.

1

За мен Grimche.com си е историческо събитие с повод и причина.

Причината е, че аз имам вътрешна потребност да говоря, да изразявам мнение, да се аргументирам, да бъда критична по всеки въпрос, който ви дойде на ум. Обърнете внимание, че казах критична, не компетентна. Мога да не спя, да не ям, но не мога да мълча. В блога имам тема, която ме вълнува и възможност да споделя всичко, което мисля.

Поводът беше покупка на козметичен продукт, която се превърна от очакван момент в поредното разочарование. Почувствах огромна нужда да кажа на целия свят как този продукт не си заслужава цената. Тогава се замислих за всичките онези пъти, особено като по-малка, когато съм си събирала парички, за да си купя нещо. Да кажем бронзърче. И когато вече държа в ръцете си така желаното бронзърче, изведнъж се оказва, че или не мога да го нанеса или то не е това, което съм очаквала. Или и двете. Аз не съм козметик, гримьор и не се занимавам професионално и ежедневно с козметика. Точно както повечето момичета. Това означава, че ако аз не мога да си нанеса даден продукт, то вероятно и други няма да могат. И обратното. В същото време, купувам много козметика и имам прилична представа за марки, съставки и представяне на различните продукти. Така един ден просто реших да започна да споделям в първо лице. За блога винаги съм получавала голяма подкрепа, без която гневът и разочарованието от глосът Phyto-lip star на Sisley просто нямаше да се превърнат в творческо вдъхновение.

Опиши блога си с 5 думи.

Където пет, там и девет: „Днес ще ви покажа с какво ще се намажа”

Какво ти дава вдъхновение/мотивация?

Всичко. Темите се появяват в главата ми навсякъде и по всяко време – може да е снимка във Facebook, може да е видео в YouTube. А може просто да седя и да беля картофи и някоя идея да ме удари по главата. Опитвам се да ги записвам в мига, в който са се появили. Моите идеи са странни – колкото бързо се появяват, толкова бързо изчезват. В неделя винаги обсъждаме със сестра ми и решаваме от кое ще стане пост и от кое не. Странно, но винаги сме на едно мнение и в крайна сметка, всяка от нас пише за каквото и се пише.

Как успяваш да се организираш?

Мотивацията и организацията вървят ръка за ръка. Ако си мотивиран да направиш нещо – винаги ще се организираш. Преди много време, купих блог-тетрадка и клавиатура към таблета. В блог-тетрадката се случват постовете ми и там си записвам разни мисли във връзка с всеки предстоящ пост или продукт. Например: сутринта се гримирам и тествам нов фон дьо тен, същия който тествах и вчера. Но днес съм сложила друг праймър и фон дьо тенът се разнася различно от вчера. По пътя, като стигна в офиса, или докато пия кафе, просто си отбелязвам какво е различното на страницата в тетрадката, предназначена за конкретния пост. В момента когато имам изградено мнение за някой продукт, поглеждам записките си, подреждам си ги мислено и вече имам гръбнака на пост-а.

Постовете пиша директно в WordPress. За да ми е по-удобно и за да нося блога в чантата, просто купих клавиатура за таблета. Като се наложи имам комфорта на лаптоп с размера на таблет. Постове пиша навсякъде – на летището, в колата, докато пия кафе или докато гледаме филм, който на мен не ми харесва.

Какъв вид постове обичаш да четеш най – много?

Най-много обичам да чета постове тип „таг”. След това се нареждат постовете за ревюта на продукти.  После идват разтоварващите постове – тип нови колекции, намаления, какво има в чантата ми и т.н. Всъщност харесвам всякакви постове, стига да мога да видя истинския човек, който седи зад тях и той да провокира у мен повод за размисъл или да остави някакво чувство.

Колко често може да очакваме постове от теб?

Постовете за блог-а разработваме на база „пост през ден”. Понякога изоставаме от тази програма, други пъти я преизпълняваме. Три поста в седмицата е средната честото на новите постове в блога.

Към момента кой е любимият ти пост? (Моля, вмъкни и линк към него)

25 Факта за мен е сред любимите ми постове. Докато го писах бях в страхотно настроение и вероятно за това харесвам толкова и самия пост. И понеже определено ме затрудни с този въпрос, ти подхвърлям ръкавицата и те тагвам да го направиш и ти.

http://www.grimche.com/25-facts-about-me/

Отговор от мен: Хихих, и аз се позамислих наистина, защото всеки един пост съм го писала с настроение и желание. Но…ако трябва да избера един, който за мен беше и доста емоционален, това е:

10 things I wish I knew before I became a parent/10 неща, които ми се искаше да знам преди да стана родител

Какво научи от времето, прекарано като блогър?

Научих какво е да си отдаден към нещо и какво е да балансираш между това нещо и всичко останало. Блогът ме научи да бъда умерена – да мисля с главата си, а не със сърцето си и да оглеждам всяко нещо от много страни. Блогърството ме научи да съм обективна, да съм критична, без да критикувам, да не отхвърлям една идея само защото не ми харесва източника и. Това последното не успяха да ме научат дори и в университета.

Какъв съвет би дала на някого, който желае да стартира блог?

Просто да го направи и да го направи за себе си, не за другите. В блогърството няма такова нещо като провал, а в същото време с всеки изминал ден научаваш нови неща и срещаш нови хора.

Какво е любимото ти нещо в блогването?

Работиш здраво. Пазаруваш здраво. Говориш за каквото пожелаеш, когато си пожелаеш и само ако пожелаеш. Срещаш хора, които иначе вероятно никога няма да срещнеш, в една среда, която е доста позитивна и приятна. Кое точно да не му харесваш?

Как обичаш да прекарваш уикендите си?

Рядко имам уикенд, в който не работя, но когато изпадне такъв – пътувам. Обожавам да пътувам и ако някога направя друг блог, той ще е за пътувания и пътешествия. Но не като турист.

Кои са първите три неща от твоя списък с желания?

1/ Искам да се запозная лично с Kat Von D.

2/ Искам да отида на околосветско пътешествие за 365 дни

3/ Искам да напиша книга

Ще обясня: като видя bucket list си мисля за списък от поне 101 точки. Ти питаш за само 3 и реших, че при липса на количество, ще наблегна на качество.

Как релаксираш?

Има четири неща, които ме разтоварват много: 1/ Да си оправям „лексикона”/ приятелите ми така ми наричат планера, заради цветните стикери в него/ 2/ Да чета книги или гледам YouTube 3/ Да меся тесто. Да, тесто за питка, пица, мекици, тутманик. Но само тестото. Всичко след него не влиза в плана ми за релакс.

Моля, остави линкове към всички профили от социалните медии, които ползваш!

https://www.facebook.com/grimche/

https://www.instagram.com/grimche/

https://twitter.com/grimche

organization

3 thoughts on “Meet the blogger:Q&A – Margarita Russeva/Запознай се с блогъра: Въпроси и Отговори – Маргарита Русева

  1. Pingback: Best of the week #13 – „Say No to fake makeup“ by Grimche.com, things we should do now, how to manage our time and more… | smileystylelady

  2. Pingback: Meet the blogger: Q&A – Zlatina Bobotzova/Запознай се с блогъра: Въпроси и отговори – Златина Бобоцова | smileystylelady

  3. Pingback: Meet the blogger:Q&A – Angelina Angelova/Запознай се с блогъра: Въпроси и отговори – Ангелина Ангелова | smileystylelady

Вашият коментар

