Llums Cosmetics: Long lasting eye pencil and moisturizing lipstick Lip Loving

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Май от дълго време не съм писала за козметика,  но марката на Lilly Drogerie – Llums Cosmetics напоследък ми привлече вниманието и ми се искаше да пробвам нещо. В крайна сметка си закупих два продукта – дълготраен черен молив за очи и овлажняващо червило от серията Lip Loving. А какво е мнението ми за тях, може да прочетете в редовете по – долу↓

wp-1487499740142.png

Моливът за очи го закупих още през ноември, така че имах доста време да го тествам. За съжаление не мога да кажа, че мнението ми е положително. Въпреки че на пръв поглед ми изглеждаше доста прецизен, не се чертае лесно и равномерно с него. Има нещо в текстурата му, което на мен не ми допада и го прави труден за нанасяне. Друго негативно качество е, че лесно се размазва и дори, нанесен върху база и в студените месеци, се отбелязва на сгъвката на горния клепач. Във водната линия също не е дълготраен и след 2-3 часа няма и следа от него. Пигментът му е среден и за да стои наситено, е нужно да се повтори отгоре с черни сенки. Единственото приложение, което му намирам, и така и го използвам, е като го нанасям леко по линията на миглите на горния клепач и след това го размазвам за по – драматичен вид. Така се представя прилично, но ако търсите нещо за прецизно нанасяне,  определено не бих ви го препоръчала.

Цена: около 3.50 – 4 лв.

wp-1487500204912.png

Овлажняващото червило от серията Lip Loving в цвят 09 Flirting mood, обаче, се оказа доста добро попадение. Имах нужда точно от малко по – различно червило от така популярните в момента матови нюанси и ми се искаше да е нещо нежно, хидратиращо и комфортно за носене.  Цветът е нещо като розов nude, тип my lips but better, според мен съвсем подходящо за ежедневието и би отивало на почти всеки. Усеща се много приятно на устните. Не е дълготрайно, но от производителите не обещават това, така че около 2-3 часа без хапване и след това има нужда от поправка.

wp-1487500725083.png

Цена: около 5-6 лв.

Мнението ми за марката в момента е малко неопределено, защото при мен нещата се получиха 50/50. Може би следващото нещо, което бих пробвала, са някои от сенките, защото цветовете изглеждат интересно и ми се иска да разбера как са като трайност и пигмент. Хубавото е, че често правят промоции на определени групи продукти и с удоволствие бих се възползвала. Би ми се искало и да видя някои лимитирани колекции, защото такъв тип маркетингова стратегия, е доста успешна и подобни серии предизвикват по – голям интерес и представят по – различни от обичайния асортимент линии. Надявам се, че марката тепърва ще се развива и разширява, защото изборът никога не е излишен в козметиката 🙂

Пожелавам ви прекрасна неделя, усмивки, и ще се радвам да споделите и вашите впечатления от марката. Бихте ли ми препоръчали продукт?

И не пропускайте утрешния пост, в който ще ви споделя интересни линкове от изминалата седмица, моето мнение за „50 нюанса по – тъмно“  и един страхотен мъж…(освен моя ;))

Усмивки от мен!

Вашият коментар

