Best of the week #8 – Fifty shades darker, MCM and what do you need to feel happy!?

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Времето лети…нали?! Ето ни вече и почти в края на февруари и аз като че ли започвам да усещам пролетта :)…Да, знам, че вчера валя сняг в София, но тук при нас днес сутринта е слънчево, поне гледайки навън през прозореца 🙂 Изминалите седем дни за мен бяха много положително заредени и въпреки че през по – голямата част бях с настинка,( а и в събота с подута буза и зъбни неволи), успях да се насладя на страхотен следобед с приятелки, разходки и хубав празник на любовта и виното . Затова и винаги съм споделяла, че откакто започнах да ценя повече онези малки неща, които ми доставят дори и минути щастие, се чувствам доста по – доволна от всичко, което ми се случва, а и ми е по – лесно да обърна гръб на някои временни неразположения. Но стига вече за мен, защото още в първият линк за днес ви предлагам една „рецепта“, ако сте започнали седмицата малко накриво:

1. „17 начина да се почувствате по-щастливи“:

https://dama.bg/gallery/17-nachina-da-se-pochuvstvate-po-shtastlivi/14746/

Колкото и самонадеяно да звучи,  за мен тези неща работят! Вече имам пост по темата с нещата, които при мен работят: 10 things that make me happy/10 неща, които ме правят щастлива, а на линка по – горе има още прекрасни идеи! Нищо няма да загубите, ако пробвате, най – много да си спечелите прекрасна усмивка и добро настроение след опита :)!

2. През изминалата седмица попаднах и на една много забавна статия за „жертвите“, които често нашите половинки правят, за да ни се получи перфектната снимка. “ I can totally relate to this“си помислих веднага аз, още повече, че трудно намирам кой да ми изпълнява идеите за снимки за блога (мисля, че трябва да обуча детето :)). И все пак винаги трябва да приемаме такъв тип материали от лековатата им страна, а и като още едно напомняне да не се стараем твърде много да представим нещата перфектни. Моето мнение по темата може да намерите тук: Monday inspiration #30 – Instagram, а аз ви призовавам да не залитате в екстремности и да не изисквате чудеса от половинките (казано с шеговит тон ;)) Бъдете естествени!

http://www.webcafe.bg/lifecafe/zhivotat/id_758737065_Zad_vsyaka_seksi_jenska_snimka_stoi_po_edin_otchayan_maj

3. Помните ли поста ми за Beauty mistakes from the past/Козметични грешки от миналото – от Cosmopolitan са засегнали още няколко в статията си по – долу. Още един повод да се огледаме в рутината си и да се постараем да не повтаряме старите грешки:

http://www.cosmopolitan.bg/krasota/16-biuti-greshki-koito-si-pravila-kato-tiineidjur.html

4. „50 нюанса по – тъмно“: Признавам си, че съм чела книгите и гледала първия филм. Въпреки че смятам специално книгите за прекалено комерсиална литература, в която стилът на авторката е доста посредствен и за мен секс сцените много плоско описани, историята все пак не е тотално лоша и типично по женски представя още една версия на приказката за бедното и срамежливо момиче и богатия и нахакан мъж.

Втората част на филма беше доста по – сполучлива от първата. Актьорите в нея определено се бяха сработили по – добре и им се получаваха сцените. Разбира се, всичко това го пиша с уговорката, че аз отидох да гледам един типично женски филм, без очаквания за нещо изключително. Красиви хора, луксозна обстановка и готин Крисчън (без коса обаче Джейми Дорнан не ми е любимец).

5. И накрая за успешно начало на седмицата (поне на моята) ще ви „запозная“ с един страхотен мъж (не е моя:)): Марио Касас, който не знам как до скоро не бях отразила изобщо, но след като приятелка ми сподели за няколко филма/сериала с негово участие, вече ми е тотално в листата на любимците.

386665_481318871910431_1281479188_n.jpg

Съвсем скоро съм планирала и отделен пост за два филма, в които той участва и си струва да ги погледнете и не само, за да се насладим на чаровната му усмивка 🙂

Пожелавам ви успешна седмица, усмивки, отделяйте време, за да направите себе си щастливи, защото никой друг не го може вместо вас! Четете, танцувайте, отдайте се на приятни спомени и извикайте усмивката на лицето си!

Вашият коментар

