Statement earrings and a small part of my collection/ Обиците като акцент във визията и част от моята колекция

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Как сте днес в този прекрасен и слънчев ден?  При нас най – сетне е пролееет и въпреки че няма да е за постоянно все още, се чувствам изпълнена с енергия и нови идеи. Yay! За мен слънцето определено има значение!

Напоследък често се ровя в Pinterest за пролетни тоалети и тази година съм вдъхновена от обиците като основен аксесоар. Ако си спомняте темата за Monday inspiration #12 – Statement necklace/ Колието доскоро бях на вълна колиета,  но сменям посоката и сега съм в търсене на ефектни обици, които да придадат на визията ми малко повече блясък например  🙂 Обиците са особено атрактивни, когато деколтето е затворено , а искаме да акцентираме върху горната част от тоалета ни и доколкото виждам по снимки от дефилета големите бижута отново ще са хит. В последно време си намирам много ефектни аксесоари на щанда за бижута на H&M, а сега все още има и намаления, така че ако този пост ви инспирира, бързо към магазина 🙂

В ежедневието си обикновено предпочитам малки и нежни обици, които да пасват на всеки тоалет (имам едни малки сърчица Swarovski и когато ми се иска ненатрапчив блясък, те са ми първият избор). Висящите обици, от друга страна, са ми абсолютен фаворит за вечерно излизане. Друго „правило“, което се опитвам да спазвам в случай че заложа на големи и ефектни бижута, е дрехите ми да бъдат изчистени и семпли.

wp-1487848003755.pngwp-1487848554602.jpgwp-1487848124956.pngwp-1487848212545.pngwp-1487848586070.jpgwp-1487848470802.pngwp-1487848342027.png

А вие на какви аксесоари ще заложите през тази година?

 Слънчеви усмивки от мен!♥

Вашият коментар

