Beauty hacks from Pinterest/ Козметични трикчета от Пинтерест

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Чудили ли сте се как да поправите счупените си на прах сенки/пудра или как да си направите перфектните точки по маникюра, без да имате нужда от специални инструменти?

Е, оказва се (както винаги :)), че в Интернет има всичко и затова в днешния пост съм ви обобщила част от онези хитринки, които съм изпробвала и гарантирам, че при мен работят. Някои вече може да са ви известни, за други да не сте чували, а пък в трети да не сте сигурни дали вършат работа, но съм убедена, че ако продължите да четете, със сигурност ще намерите по нещо полезно!

1. Точки по маникюра с най – обикновена фиба – откакто го видях този трик, не спирам да си разнообразявам ноктите с по някоя точица тук и там. Кой да ти каже, че не ти е нужен специален точкатор (не знам дали така се казва този инструмент на маникюристката ми :)), за да си направиш ефектен маникюр и вкъщи? Лесно, бързо и равномерно…

wp-1488125088136.jpg

2. Почистване на ноктите със сок от лимон и сода бикарбонат – особено от по – тъмните лакове и въпреки че винаги използвам база , при мен се получава едно пожълтяване на нокътната плочка, което не стои изобщо естетично и красиво. И тук на помощ идва сока от половин лимон, смесен с малко сода, след което натривам сместа по ноктите и масажирам известно време. Резултатът е идеален – побелели и полирани нокти. В интерес на истината чела съм, че същата „рецепта“ я използват и за избелване на зъби, но тъй като не съм стоматолог, не знам дали не уврежда емайла. Не съм пробвала!

3. Използване на пудра на прах вместо сух шампоан – представете си ситуация: косата ви е за миене, канят ви обаче на забавна вечер с приятели, късно е и сте свършили сухия шампоан…Ами сега??? Нее, няма да пропуснете излизането: поставяте с голяма четка пудрата в корените на косата, оставяте да постои няколко минути, за да попие себума и разтърквате, както и със сухия шампоан. Ситуацията се подобрява със сигурност!

4. Пригладена и укротена коса с лак за коса и гребен – излизам от банята, изсушавам се и … от цялата ми коса стърчат фини косъмчета, които изобщо не допринасят за перфектния вид на прическата ми :(…Е, тук на помощ идва гребенът, който предварително съм напръскала с лак за коса, като резултатът е пригладена и добре изглеждаща коса, без стърчащи „мъници“. Друго трикче е да напръскате гребена си с парфюм, за се усеща по – силно уханието му в косата ви.

5. Захар+мед за ексфолииране на напукани устни – особено през зимата и поради използването на изсушаващите матови червила, устните ми често са напукани и с кожички. Гледка, която не е особено приятна и тук на помощ идва вкусния ексфолиант от мед, смесен с малко захар, и поставен на четка за зъби. С въртеливи движения премахвате излишното и след това обилно намазвате с балсам за устни – и voila: на сутринта се събуждате с перфектно гладки устни, готови за нанасяне на поредното матово червило 🙂

6. Червило вместо руж – на почивка сте, не сте взели целия несесер с козметика, а ви се иска тенът на лицето да изглежда озарен. Е, тук работа може да ви свърши червило в розов нюанс, което да разнесете нежно по бузите. Идеята е да се получи дискретен ефект на здрава и сияйна кожа. Работи също и ако нямате подходящ нюанс руж.

7. Сешоар за изсушаване на лак – бързате и не ви се иска да развалите маникюрът, върху който сте се старали дълго време – пускате сешоара на студената струя и по този начин по – лесно ще изсъхнат пластовете, Друг вариант е да поставите ноктите под течаща студена вода, но при мен със сешоар се получава по – бързо.

8. Поправяне на счупени сенки, пресована пудра или руж с помощта на спирт – това не го вярвах, че работи, докато не си изпуснах сенките, които се счупиха на няколко парчета и след това, макар и използваеми, цапаха всичко наоколо. Това, което направих, е безумно лесно: разчупих всичко на фини парченца, капнах няколко капки спирт и след това притиснах с монета за една нощ. На сутринта сенките си се бяха събрали и вече не се разхвърчаваха на всички страни. Лесно, нали :)?

Със сигурност ще намерите още милиони трикове, така че, ако пък вие знаете нещо, което действа,може да го споделите тук в коментарите или в страницата на блога във Facebook 🙂

И за заключение, призовавам ви и да бъдете внимателни, когато експериментирате с нещо ново, защото съм срещала и безумни (според мен) неща като боядисване с Nutella и бръснене на лицето, което аз определено не бих се осмелила да опитам. Избирайте на кого да се доверявате, особено за по – сериозни процедури.

Оставям ви с пожеланието за една приятна неделна вечер, прекарана в приятна компания, а аз отивам да си суша лака със сешоар, за да е перфектен за понеделник!

И не забравяйте да ме посетите и утре, когато мисля да „направим разбор“ на ефектните рокли от предстоящите тази нощ Оскари!

Усмивки,

4 thoughts on “Beauty hacks from Pinterest/ Козметични трикчета от Пинтерест

  1. Pingback: Best of the week #9 – Oscar looks 2017, easy DIY nailart, favorite Youtubers and more… | smileystylelady

  2. Pingback: Dry shampoos: Batiste Cherry and Klorane with nettle/ Сухи шампоани: Batiste с череша и Klorane с коприва | smileystylelady

  3. Pingback: Best of the week #30 – Weekend Getaway, 8 problems with makeup, exfoliation in the summer and more… | smileystylelady

  4. Pingback: Best of the week #34 – Nail trends, 1 day detox plan, beauty tricks you shoud never try and more… | smileystylelady

Вашият коментар

