Best of the week #10 -Top 10 places to visit near Plovdiv, Modern – Vintage sneakers, some tips on how to grow old beautifully and more…

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Как сте днес? Да, знам, че е понеделник и будилникът/алармата сутрин не са точно музиката, която ни се иска да чуем в 6:30, но пък само от нас зависи да се погледнем в огледалото с усмивка и да се настроим за ползотворна и успешна седмица, нали така?

Днес съм ви подготвила няколко линкчета, които са доста разнородни, но влизат в употреба :), затова и без повече залитания встрани:

1. Модни трикове за сутрешното ти обличане – всеки от нас е изпадал в ситуацията да застане пред препълнения гардероб и да се чуди какво да облече. Сутрин обаче, когато бързаме да се гримираме, хапнем и пием кафе, безцелното прехвърляне на закачалките и търсене на кое е подходящо, изобщо не е ок. На линка по – долу има няколко съвета, които аз лично гарантирам, че работят на 100%, защото спокойно мога да кажа, че отдавна не ми се случва да не знам какво да облека. Приготвям всичко от вечерта, изглаждам го и често си нареждам пасващите дрехи на закачалки, формирайки тоалет, който да е готов за обличане веднага. Така действам и с дрехите на дъщеря си и избягвам сутрешния скандал: „Ама на мен това не ми се носи днееес!“ (майките на момиченца сигурно ще ме разберат :))

http://www.cosmopolitan.bg/moda/modni-trikove-za-sutreshnoto-ti-oblichane.html

2. И във връзка с темата за гардероба от Lazara.bg публикуваха една статия с брилянтните цветови комбинации, която на мен доста ми допадна и ме вдъхнови да разровя всичко, което имам и да се осмеля да го съчетая в различни цветови гами. и десени. Интересен гайд за всеки гардероб и особено с оглед наближаващите цветни сезони, нека не сме скучни и да излезем от комфортната зона на черното, бялото и сивото!

http://lazara.bg/moda-stil/cvetovi-kombinacii-za-vseki-garderob/

3. „Как да остарявате красиво“ – тема, която предполагам, че вълнува всяка жена, а мен, след като навърших 30 малко почна да ме плаши… Не искам да изглеждам по – стара, отколкото съм, но и не искам да се опитвам да изглеждам твърде млада, защото каквото и да си говорим и пишем, няма как на 40+ да изглеждаме като на 20. За мен най – важно е една жена да се поддържа адекватно за годините си и да не изпада нито в крайността на прекалената младост, нито да се изоставя съвсем. В днешно време с огромния набор козметични процедури и корекции е много лесно да залитнем твърде много и да не усетим кога трябва да се спре, но, повярвайте ми, лице, застинало в една гримаса със сигурност не е по – привлекателно от бръчиците в околоочната зона например. Консултация със специалист, внимателно обмисляне и претегляне на предимства и недостатъци на всяка една процедура, както и грижа за себе си отвътре…дали това е рецептата за по – дълго съхранена младост…не знам, но се надявам:

http://www.elle.bg/praktichni-suveti/kak-da-ostariavate-krasivo.html

4. Сигурно сте прочели поста ми от вчера за разходката до Карлово, (ако не, може да го направите тук) но и на линка по – долу ще намерите още интересни места, за които аз не знаех и си струва да се проверят. Всички са на около час път от Пловдив и чудесна идея за разходка през уикенда, в която да се отърсите от шума на големия град и да се потопите в красотата на природата. В случай че някой нещо  е посещавал, призовавам да пише в коментарите дали си струва ;):

http://trafficnews.bg/komentari/news/44895/

5. Кецовете са неотменна част от ежедневната визия в последните години и изобщо не смятат да си тръгват като тенденция. Аз, разбира се, съм изключително щастлива от този факт и не спирам да експериментирам с комбинациите. Кецове с дантела…защо не? А ето и няколко класически модела, които може да съчетаете практически с всичко и да изглеждате съвсем на гребена на вълната.

http://www.instyle.com/fashion/shoes/modern-vintage-sneakers#1714528

И ако не сте се сдобили поне с един чифт, май време да преосмислите концепцията на гардероба си :)!

И за край на този пост, усмивки, ви пожелавам една вълшебна седмица, в която да заложите на позитивното мислене и на хубавото настроение!

pinterest-quote

Photo source: Pinterest

 

One thought on “Best of the week #10 -Top 10 places to visit near Plovdiv, Modern – Vintage sneakers, some tips on how to grow old beautifully and more…

  1. Pingback: Best of the week #31 – After beach routine, color mixing, vitamins for the skin and more… | smileystylelady

Вашият коментар

