Clearogen Anti – Blemish System/Система против акне и несъвършенства Clearogen

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Темата на днешния пост е една система за лечение на акне,  която е сравнително отскоро на българския пазар и за която аз научих от Интернет. От марката се свързаха с мен и ми предложиха да тествам трите стъпки, като държа да отбележа, че по никакъв начин не са ме задължавали да пиша каквото и да е ревю, тоест всичко, което ще прочетете по – долу е моето искрено мнение и личен опит с продукта.

Ако сте чели и другите ми постове по темата с акнето, знаете, че то се появи за първи път миналата година и сте запознати с продуктите, с които го третирах. Тук и  тук може да си припомните какво беше състоянието ми преди. За съжаление все още се появяват спорадични пъпки, които се налага да третирам със специални лосиони и кремове. Това е и една от причините да реша да тествам Clearogen, тъй като имах чувството, че кожата ми беше привикнала към предишните средства и имам нужда от смяна на рутината. А какъв е резултатът?…Ще разберете, ако продължите да четете и по – надолу ;)↓

wp-1489318017989.png

CLEAROGEN е иновативна система срещу несъвършенствата по кожата, предизвикани от акне и преакне състояние. Clearogen anti blemish system е комбинация от синергично действащи сяра, салицилова, гама-линоленова, алфа-линоленова, линолова и олеинова киселини, биоактивни растителни екстракти от сао палмето хамемелис, лайка, розмарин, зелен чай, бета-ситостероли, пшеничени протеини и др.

Clearogen anti blemish system премахва съществуващите несъвършенства в резултат на акне и предпазва от появата на нови. Не дразни кожата, подобрява нейната структура, редуцира зачервяването, регулира омазняването. Успокоява, почиства, омекотява и прави кожата по-устойчива.

Състои се от 3 продукта:

  1. Почистваща пяна – нежно отстранява замърсяванията, излишните мазнини, грима и бактериите, които причиняват акне. Използва се винаги в началото на процеса по почистване на лицето. Съдържа 2% салицилова киселина, пшенични протеини, алое вера, розмарин, лавандулово масло, които ревитализират кожата, регулират себумната секреция и предотвратяват обривите.
  2. Почистващ тоник – премахва нечистотиите, които запушват порите, позволявайки балансирано омазняване на кожата, като същевременно намалява техния размер, потушава зачервяването и раздразнението. Съдържа 1% салицилова киселина, хамемелис, черен оман, индиански живовляк, розмарин, пшеничен протеин, лайка, глицерол и алантоин, които стимулират обновяването на тъканта за по-гладка и мека кожа.
  3. Лосион против акне – изчиства кожата и помага за предотвратяването на бъдещи обриви. Има ANTI-DHT действие. Съдържа 3% сяра, слез, сеови фитостероли, мента, сао палменто, маточина, зелен чай, лечебна иглика, великденче, мелия, бял равнец и др. Подобрява структурата, намалява еритемата и  регулира омазняването. Успокоява, почиства, омекотява. Кожата е по-устойчива и видимо по-мека  и гладка.

Системата трябва да се използва между 4 – 8 седмици, за да може да се разгърне резултата, тъй като кожата се обновява на около 21 дена.

Моят опит с продукта:

Когато от вносителите за България се свързаха с мен с предложението да тествам продукта, аз първо (както с всички продукти, които ползвам) си направих едно проучване в интернет с отзиви и коментари, Разбира се, мненията бяха на двата полюса: както хора, които са доволни и смятат, че системата работи на 100%, така и други, при които е нямало никакъв ефект. Ясно ми стана, че ако искам да разбера, трябва да се пробвам и все пак да съм готова и за разочарование.

Започнах още от деня, в който получих продуктите и моето мнение за тях е:

  1. Пяна – пени се добре, ароматът е доста силен, билков, не остава след измиване, но като почистващо средство не успява да се справи добре с фон дьо тена ми (Review: Revlon ColorStay Foundation), преди и след това задължително почиствам с мицеларна вода.
  2. Тоник – доста спиртно и дезинфекциращо се усеща, изсушава кожата, което в борбата с пъпките е добре. Нанасям го само на местата, където имам нужда. Наистина е ефективен, защото бързо овладява възпаленията.
  3. Лосион – силен аромат, отново на нещо между билки и лекарство (не ми допада на мен). Ползвам го само вечер, защото е мазен и не ми се струва, че ще е добра основа за грим, особено за моята кожа. Попива бързо и мисля, че в комбинация с тоник работи много добре.

wp-1489318644763.png

В началото, както беше написано и като коментари в интернет, при мен не се получи изведнъж изчистване, а напротив, първите десет дена ми избиха няколко пъпки по лицето и се получи т.нар. breakout, един вид като прочистване на кожата. Не бяха много и минаваха сравнително бързо. При мен се наблюдаваше и доста голямо изсушаване на кожата около устата, където бяха и пъпките, тъй като явно в началото продуктите ми дойдоха малко силни. Разредих ползването на тоника до 1 път на ден, само вечер и вече състоянието се подобри. Няма изсушаване и излющване. След това, може би след около две седмици редовна употреба пъпките започнаха да се изчистват и да завяхват. Не бих казала, че не ми излизат нови, но, когато ги третирам с продуктите минават много бързо. За вечер – две пъпките минават и не се превръщат в огромни червени подутини. Кожата ми е доста по – гладка и изглежда някак сияйна и по – здрава.

Държа да отбележа, обаче, че все още ми излизат пъпки спорадично и засега не мога да кажа в никакъв случай, че добрият резултат е 100 % – ов. Въпреки това наблюдавам и положителна промяна, което ме кара да се надявам, че след още един месец използване на системата, резултатът ще е още по – добър.

Използвала съм около половината от продуктите, така че стигат за 2 месеца редовна употреба. Бих препоръчала тоника и лосиона, докато пяната за измиване не ме впечатли дотолкова.

Като цяло Clearogen anti blemish system не е евтино лечение и си изисква един вид първоначална инвестиция. Аз най – вероятно бих я редувала и с други продукти, защото все още съм на мнение. че след определен брой ползвания кожата привиква към съставките и не може постоянно да се разчита на едни и същи средства. Ключът обаче е в постоянството и с уговорката, че всичко може да бъде строго индивидуално.

Не съм сигурна дали в сайта на марката предлагат закупуване на по – малки разфасовки и мостри, но това би бил добър начин да тествате как биха ви подействали на вас.

Със сигурност в блога или на страницата във Facebook ще има и update след втория месец.

Надявам се ревюто да ви бъде полезно и да се радвате на сияйна и здрава кожа!

Усмивки,

One thought on “Clearogen Anti – Blemish System/Система против акне и несъвършенства Clearogen

  1. Pingback: Spring makeup routine 2017/Пролетна грим рутина 2017 | smileystylelady

Вашият коментар

