Some fashion trends 2017/ Някои модни тенденции 2017

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Гледайки си поста по въпроса с модните тенденции за миналата година (тук), си мисля, че тази доста съм позакъсняла, но за извинение ще кажа, че зимата толкова трайно се беше настанила през първите два месеца, че освен за ботуши, пухенки и палта, за друго нищо нямах муза да пиша 🙂

Е, ситуацията вече се промени (за огромно мое щастие) и вече ще може да намерите и трендовете, на които аз бих заложила през тази година. Илюстративните снимки всички ще бъдат от сайта на asos.com и отново са само илюстрация на това, което на мен ми допада. Всеки индивидуално може да реши на какво да заложи, защото най – важното при следването на модните тенденции е да го направим по начин, който пасва на нашия собствен стил и начин на живот.

И за да не прекалявам много с приказките, минавам на същината на въпроса, а именно…какво ще е „модерно“ през тази година…С уговорката, че слагам модерно в кавички, защото това за мен е много условно и въпреки че следя всякакви новости, единствено аз избирам какво да инкорпорирам в гардероба си и на какво да заложа. Понякога най – добрият вариант е да поддържате класически гардероб,  който всяка година да обновявате с по 1 – 2 неща, които са тренди в момента, но да запазвате основата. Личен вкус и начин на живот…това е определящото!

1.Бледо розово – и въпреки че цветът на 2017 – та е Greenery, аз си мисля, че розовият кварц от миналата година не отстъпва позиции и особено в аксесоарите и обувките е много актуален. Кецове в розово, съчетани с бяло и дънкова риза – ето готова визия за пролет 2017 – та!:

pale pink trainers

2.Роклите – ризи – дали в деним или с така актуалните в момента бродерии, пачуърк или къдрички, това за мен е универсална дреха, която може да носите от сутрин до вечер в зависимост от аксесоарите, с които я комбинирате

3. Дантела – тук май няма нужда от много обяснения, защото дантелата си е почти класика за мен. Интересното е съчетаването и в спортен стил и в ежедневието, без да изглежда твърде официално и претенциозно. Това, на което аз бих заложила, е дантелени детайли в наглед кежуъл артикули:

4. Ярко жълтата тенденция – жълтото е слънчево, жълтото е топло…и по мое мнение един от цветовете, най – подходящи за топлите дни. Разбира се, не е много ок да се облечем в жълто от глава до пети и да приличаме на голямото пиле от улица „Сезам“ например. Но включването му във визията като аксесоар изглежда много стилно и ярко.

tommyxgigi yellow bag

5.  Яке – бомбър – признавам си, че в началото изобщо не ми допадна този вид връхни дрехи. Изглеждаха ми твърде тийнейджърски, напомняха ми за гимназиалните американски комедии и изобщо не бяха „моето нещо“. Напоследък обаче се забелязвам как все повече се заглеждам по този артикул и си мисля, че имам нужда от такова в гардероба си. Това е и единственото нещо, което към момента все още не съм си закупила, но ми е в шопинг листа!

Това бяха и модните тенденции, които аз смятам да инкорпорирам във визията си. Разбира се, както съм писала и в отделни теми тук и тук, има още много трендове, на които може да обърнете внимание при обновяването на гардероба си. Единствено от вас зависи как искате да изглеждате и с какво се чувствате удобно.

И за край се сещам веднага за един цитат на Робин Шарма, който гласи:

“  Няма как да си страхотен, ако не се чувстваш така!“ 

Затова, усмивки, почувствайте се женствени, красиви и щастливи, за да ви е красиво и щастливо и на душата!

One thought on “Some fashion trends 2017/ Някои модни тенденции 2017

  1. Pingback: Best of the week #12 – Spring is here!, Denim on denim trend, how to shop smart and more… | smileystylelady

Вашият коментар

