Meet the blogger: Q&A – Zornitsa Simova/ Запознай се с блогъра: Въпроси и отговори – Зорница Симова

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Четвъртък ееее – време за нов пост и днес специално: за среща с още едно усмихнато момиче! Зорница Симова  (Зори) или авторът на Oceanofcolours е един позитивен човек, с който се „запознахме“ покрай блоговете. Пиша запознах в кавички, тъй като за момента с всички момичета, които ви представям в рубриката, се познаваме само задочно чрез интернет, но интересите ни са ни сближили и с всяка от тях аз лично бих се радвала да се видим на живо и със сигурност би била среша, изпълнена с приказки за много козметика например 🙂

Постове и ревюта за различни козметични продукти със сигурност ще намерите при Зори, както и грим вдъхновения и положително настроение. А ето и какво отговори тя на моите въпроси, за което и благодаря :):


zarra's blog

Защо започна да списваш блог?

Създадох блога си на 1 септември 2014 година. До тогава четях доста блогове, но повечето чуждестранни, въобще не знаех за съществуването на много българки, пишещи на тази тема. Преди блога също си купувах доста козметика и братовчедка ми ми даде идеята. Тъкмо се бях върнала от курс в Германия, където отново бях накупила много неща. Първият пост в блога е точно на тази тема – покупки от там.

Опиши блога си с 5 думи.

Семпъл, място за отдих и хоби, начин за разпускане, намиране на нови приятели, място където мога да бъда полезна със своето мнение ( е, не станаха точно 5 отделни думи, но мисля, че ме разбрахте).

Какво ти дава вдъхновение/мотивация?

Красотата. Независимо дали са грим продукти, приятен аромат на парфюм или усмивка на непознато дете. Желанието ми да експериментирам също ме вдъхновява, най- вече с грима – имам нужда веднага да го покажа 🙂

Как успяваш да се организираш?

До скоро не успявах или пък не ми идваше вдъхновението, не знам. Започнах блога с много положителна нагласа, но после се случиха някои неща, които ме отдръпнаха от него. Сега лека- полека се завръщам .

Какъв вид постове обичаш да четеш най – много?

Обичам мненията за продукти. Каквито и да са те – бяла, декоративна козметика. Харесвам постовете за червила, защото това ми е любимият козметичен продукт и имам най- много в колекцията си.

Колко често може да очакваме постове от теб?

Надявам се вече 1 – 2 на седмица. Разбира се при нещо извънредно, за което ме сърбят ръцете да пиша, може и повече (Дано!)

Към момента кой е любимият ти пост? (Моля, вмъкни и линк към него)

Обичам всичките си постове, няма как някой да не ми е любим или на сърце и все пак, ако трябва да избирам, ще кажа – първият .

Първи пост 🙂

Какво научи от времето, прекарано като блогър?

Научих се, че мнението ти може да повлияе на някого – дори и за нещо дребно като покупка на продукт. Споре мен блогърите могат да бъдат гурута не само в изграждането на външна красота при младите момичета, но и създаването на самочувствие и увереност в тях – да се харесват такива, каквито са. Бих искала да вдъхновявам и да бъда вдъхновявана от блогърки.

Какъв съвет би дала на някого, който желае да стартира блог?

Да се захваща смело. Да знае, че за каквото и да реши да пише, сто процента ще намери своята публика , някъде из Интернет пространството. Да се въоръжи със свободно време и вдъхновение и най- вече да „блогърства“ с удоволствие.

Какво е любимото ти нещо в блогването?

Любимото ми е подготвянето на самата публикация. Харесва ми да снимам и особено да пиша. Самият факт , че тук мога да бъда себе си прави цялото блогване страхотно.

Как обичаш да прекарваш уикендите си?

Обичам да се наспивам, най- вече, за да мога да бъда продуктивна през следващата седмица. Правя снимки, докато мога да използвам светлината, защото през седмицата нямам тази възможност. Харесва ми да излизам, да се виждам с хора и да ходя на кино.

Кои са първите три неща от твоя списък с желания?

На първо място поставям здравето, след това щастието и любовта. Ако ме питаш за козметика –няма как да ти кажа само три. Всичко е на първо място там 😀

Как релаксираш?

Релаксирам когато съм сама и мога да направя нещо за себе си – да почета книга, да попиша в блога, да гледам някой филм. Мога да релаксирам и когато съм сред хора и говоря много и на различни теми, двете крайности, хаха. Но какво да правиш, Луната ми е в Риби, а Слънцето в Стрелец.

Моля, остави линкове към всички профили от социалните медии, които ползваш!

Местата, където да ме откриете :

Facebook

Instagram

2 thoughts on “Meet the blogger: Q&A – Zornitsa Simova/ Запознай се с блогъра: Въпроси и отговори – Зорница Симова

  1. Pingback: Meet the blogger: Q&A – Zlatina Bobotzova/Запознай се с блогъра: Въпроси и отговори – Златина Бобоцова | smileystylelady

  2. Pingback: Meet the blogger:Q&A – Angelina Angelova/Запознай се с блогъра: Въпроси и отговори – Ангелина Ангелова | smileystylelady

Вашият коментар

