Best of the week #13 – „Say No to fake makeup“ by Grimche.com, things we should do now, how to manage our time and more…

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Или направо трябва да напиша с едно полузатворено все още око…Добро утро!, защото смяната към лятно часово време нещо не ми се отрази добре. Даже сутринта като видях колко е тъмно все още в 06:30, ми се прииска да се завия презглава и да не стана поне до 10…Уви, не така става в real life, затова след известно количество кафе,  сутрешна разходка за раздвижване и доволно мотивиране…ето ме отново с подбрани линкове от изминалата седмица,  които ми се иска и вие да погледнете, ако все още не сте.

1.„Фалшивата козметика“ – една тема, която е обширна, безкрайна и всеобхватна, но и с навлизането на доста китайски продукти на нашия пазар – съвсем актуална. В поста на Grimche.com намерих много полезна информация как да разпознаем дали предлагания ни продукт е фалшив и дали да се доверяваме на случайни сайтове, магазини и продавачи. Аз си признавам, че като човек, който почти не ползва козметика от висок клас, изобщо не съм съвсем наясно как мога да разбера кое е истинско и кое не. Да, най – лесно е да се отиде до оторизиран физически магазин и да се купи продукта, но ако марката не се предлага в България…? Внимавайте! Само това мога да добавя и аз, защото постоянно ми изскачат всевъзможни оферти, особено в социалните мрежи и преценете на кого може да се доверите. Предпочитам, ако нямам възможност за скъп продукт, по – скоро да си закупя дубликат от по – ниския клас козметика на все пак проверена марка, отколкото нещо, забъркано кой знае къде…

Фалшива козметика: за ментетата и репликите и как да ги разпознаем

А „гостуването“ на Маги от Grimche.com  може да си припомните на този линк.

2.„33 неща, за които ще съжаляваме, когато остареем“ – не обичам особено много такива заглавия, защото аз съм от хората, които рядко изпадат в съжаление и съм на мнение, че щом съм избрала да направя/изживея нещо към дадения определен момент, значи то е било правилното тогава. Не знам дали това е правилният подход към живота, но за момента действа. Рядко поглеждам назад и никога със съжаление, а по – често с усмивка. В тази статия обаче намерих полезни точки, които се доближават адски много до моето разбиране за нещата, особено в последно време. Излизайте от зоната си на комфорт, спортувайте, пътувайте…а какво още…е, прочетете и ще се радвам да кажете вашето мнение по въпроса:

http://www.momichetataotgrada.com/article/33-neshha-za-koito-shhe-szhalyavame-kogato-ostareem.html#.WNjKbvnyjIU

3. Козметични продукти, които не работят – не съвсем с всички съм напълно съгласна, но и аз съм размишлявала върху идеята, че често продуктите са взаимозаменяеми и допълващи и само с тях никога не може да се достигне до обещаното от производителя. Ето например за мен околоочният хидратиращ крем и този за лице биха могли да имат сходно действие и ако ви е свършил крема, съвсем спокойно може да използвате този за около очи. Абсолютно съгласна съм за крема за ръце и за лосиона за тяло, както и за балсама за устни, който върши същата работа като обикновения вазелин…Но маркетинг, реклама + усещането за лукс и грижа, които всеки един притежаван продукт ни доставя е нещо, което изобщо не е за пренебрегване и доста често ни превръща в роби на козметичната индустрия!

https://dama.bg/article/9-kozmetichni-produkta-koito-ne-vurshat-nikakva-rabota/15281/

4. Как да се организираме ефективно? – това си е тема, по която съм планирала отделна публикация, но тук са засегнати няколко основни правила, което е добре да спазваме. За мен особено трудно е да намаля „дозата“ интернет, въпреки че съм наясно как прекарвам на моменти твърде много часове в безцелно ровене, което нито е продуктивно, нито допринася за намиране на полезна информация. Да ставам рано също не е лесна цел, но съм забелязала, че наистина тогава задачите повече ми спорят.

http://www.elle.bg/kariera/5-principa-za-uspeshna-organizaciia-na-vremeto.html

Вие имате ли си някакви трикове за организация?

И накрая ми се иска да ви вдъхновя с един цитат на Ричард Олдингтън:

„Да се събуждаш щастлив е най – голямото постижение в живота.“ 

…Защото като се замислим не е ли това най – важното – да се чувстваш ти самия щастлив, без значение дали си организиран или все пак понякога, когато се обърнеш назад, съжаляваш, че не си направил нещо – Нормално е! Затова приемайте с усмивка всичко около вас и не отдавайте твърде много внимание на странични мисли! Важният си ти и твоите любими хора!

Прекрасна и ползотворна седмица ви пожелавам, усмивки!

Вашият коментар

