TAG:We live in a female kingdom/Живеем в женско царство

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Как се чувствате в тези прекрасни пролетни дни? Аз лично още не мога да свикна съвсем с преминаването към лятно часово време и сутрините са ми малко трудни, но хубавото време и слънчицето навън ми действат положително и някак разбуждащо! Това е моето любимо време и като че ли съвсем точното, за да ви представя един TAG, за който бях поканена от Мели от It is a Mell’s world. Нейните отговори може да прочетете на този линк. А аз съм приятно изненадана, защото това ми е първата лична покана, темата е много „женска“ и позитивна, а и все пак във всяка от нас се крие принцеса, така че абсолютно си заслужаваме нашето „женско царство“! А каква е представата ми за моето кътче, може да разберете, когато прочетете отговорите ми по – долу↓

Kакво означава една жена да живее в женско царство?

За мен това означава преди всичко жената да бъде обградена с внимание и винаги ценена. Често дотолкова сме улисани в ежедневието си, че забравяме да се „поглезим“, да си обърнем внимание и да се оставим да бъдем жени. Затова царството трябва да бъде място, където се чувстваме женствени и обгрижвани.

Ако бяхте кралица, как щеше да се казва кралството ви?

Лесен въпрос – My kingdom of smiles 🙂 или Моето царство на усмивките. Мястото, където намираме винаги причина за усмивка и хубаво настроение!

Кога се чувствате най-красива?

…Когато съм усмихната! Честно да си призная, аз съм от хората, които почти винаги намират нещо, заради което да се чувстват красиви или добре. Дали ще е обличането на конкретна дреха, която харесвам; дали – поиграването с четките и палитрите, или пък ще е good hair day, аз се опитвам да извлека единствено положителното от цялата си визия, да се съсредоточа върху него и с усмивка да изляза навън, с чувството, че съм красива. Понякога дори не е заради конкретно нещо, а просто защото съм се събудила в прекрасно настроение 🙂

Какви дрехи ви карат да сте готова да покорите света?

Бляскави 🙂 Винаги ми харесва да има една умерена доза „блясък“ или glamour, които ме карат да се чувствам уверена и готова да привличам внимание и да вървя с вдигната глава нагоре. Тук, разбира се, ключът е в умереността.

Кой е ритуалът ви, с който се изпълвате с енергия?

Тук отговорът ми напълно съвпада с този на Мели, затова, ако още не сте прочели поста й, бързо се върнете горе и кликнете на линка! Музика и танци, просто е. Надувам си телевизора/компютъра или със слушалките на телефона и танцувам пред огледалото. Изпълва ме не само с енергия, но и винаги ми носи добро настроение.

Откъде намирате вдъхновение?

Няма едно конкретно нещо, което да ме вдъхновява винаги. Понякога от сезона навън, друг път от приятел, детето ми и т.н, вдъхновява ме живота и усещането, че съм жива, здрава и имам възможността да сбъдвам мечтите си. Благодарна съм за това!

Какво ви кара да се чувствате силна и непобедима?

Дъщеря ми. Децата са наистина голям стимул и аз знам, че в нейните очи трябва да бъда пример, да бъда силна и успешна. И може би непобедима не е точната дума, защото винаги нещо може да ни „победи“ за даден момент, но несломима, това е за мен определението!

Кое е най-важното качество на една жена?

Не мисля, че всички жени сме универсални и имаме едни и същи качества. Мога да кажа, че моето най – важно качество е положителното ми мислене.  А ако трябва да отговоря конкретно на зададения въпрос, това е може би качеството ни да бъдем по – силни, отколкото си мислим – и физически, и психически.

Ако светът беше женско царство, кои са трите закона, които щяхте да прокарате?

  1. Бъдете винаги усмихнати! – както е казал Ницше: „Всички хубави неща са усмихнати. Много ви моля, научете се да се усмихвате…“
  2. Не завиждайте и не се сравнявайте с другите! – няма смисъл и така губим ценни ресурси и емоции само в негативна посока. Нека се опитаме да бъдем уникални и да не се мерим с успехите на другите, а да си поставяме свои собствени цели.
  3. Обичайте се! – такива, каквито сте си и не бъдете строги към себе си!

 

Не знам за вас, обаче на мен ми беше много забавно, усмивки, и май ми се прииска да си направя едно женско царство. Засега сме аз и дъщеря ми, приемаме попълнения 😉

От своя страна ми се иска да прочета отговорите на Злати от The Eyeliner Tragedy, Жулиета от Beauty Place by Julieta Nikova и Маги от Grimche.com…Хайде, принцеси, покажете ни и вашите мечтани кътчета 🙂

Много усмивки за всички!

Вашият коментар

