My month in photos: March/ Моят месец в снимки: Март

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Вече е априиил!!! Yay! Април е моят месец, защото тогава съм родена и тази година специално ме очаква и нещо ново и вълнуващо…Какво е то, ще разберете скоро, а аз с този пост днес все пак обръщам леко поглед назад към изминалия месец. Така че без повече отклонения преминавам право към целта…:)

Какъв беше март за мен? С една дума: Пролет! Още от началото му буквално можех да почувствам разбуждането на природата и да се насладя на красотата, която се разкри пред мен. Разбира се, природният ренесанс изобщо не ме остави равнодушна и гордо мога да заявя, че точно през месец март успях да положа началото на една рутина, която се надявам да се превърне в целогодишна :). Нещо, лично за мен, което е обещание към мен самата за по -здравословен живот, движение и надявам се, гаранция за тонус и винаги добро настроение. За какво точно обяснявам ли…е, с една приятелка, след доста колебания, си взехме карти за посещение на фитнес център, в който се посветихме за начало на груповите занимания – йога, пилатес и др. В момента сме доста мотивирани и се опитваме да си създадем навик, защото спортът има значение и ми се иска винаги да бъда мотивирана да се грижа за тялото си, а и за духа си! Споделям и тук, за да имам стимул пред себе си и всички вас да не се отказвам 🙂

Март още в началото започна с разходки из природата и хубаво време и както ще видите от снимките с много поводи за усмивки 🙂 Ако сте пропуснали поста ми за разходката до Карлово, може да погледнете снимки оттам, а останалите ще бъдат също една кратка разходка из месец март през моите очи и камера. Март беше още „женският“ месец, в който аз намерих вдъхновение в Коко Шанел и съм си сложила в читателския лист нейната биография. Красиви залези, приятна вечер с приятели и десерти за разкош…какво още!?…Надникнете по – надолу ;)↓

wp-1491127210199.jpgwp-1491127282100.jpgwp-1491127210183.jpgwp-1491127521701.jpgwp-1491124858298.jpgwp-1491121476393.jpgwp-1491124896269.jpgwp-1491059838580.jpgwp-1491059838635.jpgwp-1491059838638.jpg

И ми се иска да завърша този пост с един мотивиращ цитат, който за мен важи не само за спорта, а и за всяко ново начинание, което предприемем:

„You don’t have to be great to start, but you have to start to be great!“- Zig Zagler

Не се страхувайте да започвате всичко, което някога сте си мечтали и желаете, усмивки! Никога не се знае докъде може да стигнете и не бива да подценявате собствената си мотивация и воля! Увереността или (само)увереността за мен лично никога не е било негативно качество, а напротив, понякога дори и по – голяма доза е за предпочитане, за да ни даде стимул да постигнем целите си! И ако нещо съм научила за скромните си години, то е, че нещата, които силно желаем могат да се получат, но само ако работим здраво за тях…Дали в спорта, работата, връзките…всичко е свързано с работа, упоритост, воля и разбира се, с най – важното  – с първата стъпка, която сме се осмелили да направим, дори понякога да не сме били сигурни в крайния резултат!

Пожелавам ви прекрасен април, усмивки!

One thought on “My month in photos: March/ Моят месец в снимки: Март

  1. Pingback: Best of the week #14 – How to move forward, how to style polka dots, long skirts, book recommendation and more… | smileystylelady

Вашият коментар

