Best of the week #14 – How to move forward, how to style polka dots, long skirts, book recommendation and more…

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Април е, а ако не сте успели да погледнете поста ми със снимки от месец март, може да го направите на този линк…И отново е понеделник, което означава малко полезни статии от изминалата седмица 🙂 Малко мода, мотивация и положителни емоции – това ви предлагам аз в началото на април и се надявам, че подборът ми ще ви бъде интересен и полезен:

1.„13 лесни начини да се движите напред“ – от известно време се опитвам да се посветя върху самоусъвършенстването и мотивацията. Смятам, че за да ни се получават нещата, трябва на първо място точно да определим какво искаме да постигнем (да е постижимо, разбира се :)) и на второ – да сме готови да го получим. Оказва се, че често пропускаме шансове, защото не знаем какво да правим с тях и не сме успели правилно да приоритизираме целите си. Затова и ми се струва, че този линк би бил полезен за отправна точка, върху която да изградите и своите собствени начини, които да ви „дърпат“ напред. За мен лично е важно да се съсредоточавам върху наистина важните неща, да съм обградена от позитивни хора и може би най – важното нещо, на което успях да се науча – да казвам „не“, когато трябва!

http://www.elle.bg/kariera/13-lesni-nachina-da-se-dvijite-napred.html

А какви са вашите трикчета, които ви помагат да останете фокусирани върху успеха?

2. Как да съчетаваме десена на точки? – в последните статии като че ли все обръщам повече внимание на райетата и малко позабравих точките, а те са не по – малко атрактивни и освежаващи тоалета. Малко френски шик никога не е излишен:

http://www.momichetataotgrada.com/article/15-stajling-idei-kak-da-nosite-drexi-na-tochki.html#.WOHZ6vnyjIU

3. Дълги поли и широки панталони… – обожавам полите, нооо панталоните май не толкова, защото си мисля, че не са много подходящи за моя ръст от 157 см :), някак си се губя в тях. Комбинирам ги обикновено със спортни кецове и балансирам визията с по – ефектни аксесоари. Тук и тук може да си припомните две мои визии с дълги поли, а аз вече съм се настроила за още интересни съчетания и съм извадила полите. Оказа се, че това е една от най – удобните, лесни за комбиниране и ефектни дрехи от гардероба ми.

http://www.elle.bg/izgoden-shopping/udobstvoto-i-krasotata-na-dulgata-pola-i-shirokiia-pantalon.html

А Вие кое предпочитате?

4. Аксесоари в стил 90 – те – от миналата година choker огърлиците са доста популярен тренд (цък), а напоследък все повече виждам и големи халки по подиумите. Терминът огърлици – удушвачи е просто…нямам думи хихих, но за помпоните по чантите съм тотално „за“, още повече, че си ги сменяме с 6 – годишната ми дъщеря 🙂 Единствено чизмите по никакъв начин не успях да си ги интегрирам във визията, но много ми харесват на други хора.

http://lazara.bg/moda-stil/aksesoari-v-stil-90-te/

Кой е Вашият любим аксесоар?

5. „Три ябълки паднаха от небето“ – Нарине Абгарян – и за край ми се иска да Ви препоръчам една книга, която изненадващо за мен много ме докосна. В “ Три ябълки паднаха от небето“ авторката разказва за съдбите на останалите шепа хора в едно арменско селце. Наглед съвсем проста история, но вниманието й към детайлите, богатството на описанията и дълбочината на характерите на всеки от героите, я направиха много близка (поне за мен) до нашата култура. Докато я четях, се почувствах много уютно и близо до това забравено село, което по описание тъй прилича на всяко едно от нашите планински села, където са останали десетина възрастни човека. Усещането за общност и близост помежду им, обаче, е това, което ме порази и въпреки че историята на всеки от тях бе тежка, разказът накрая завърши с надежда. Книгата се чете наистина на един дъх и ще потърся и следващата на авторката.

И за край…Розово вдъхновение, защото сте на розовия ми облак и аз се надявам, че се чувствате прекрасно тук!

smile inspiration

Вашият коментар

