Spring makeup routine 2017/Пролетна грим рутина 2017

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Честит празник на всички, носещи имената на цветя! Живи и здрави да сте и винаги заобиколени от любими хора!

Постът днес е посветен на грим рутината ми, тъй като от последния, който правих (цък) мина време, а смених доста от продуктите. Все пак пролет е, залагам на по – светли и нежни цветове в грима и ми се иска да споделя с вас моето мнение за някои нови „открития“ (лично за мен, разбира се :)).

2017-04-09 13.53.39

И без повече приказки, преминавам директно към съдържанието:

1. Подготвям лицето като полагам крем, в моя случай – третата стъпка от Clearogen Anti – Blemish System/Система против акне и несъвършенства Clearogen – на моменти ми идваше тежък за сутрешна грижа, но покрай смяната на сезоните кожата ми се изсуши, особено на определени места, и е добре преди да положа основата за лице да сложа нещо по – богато като текстура.

2. Преминавам към фон дьо тена или в моя случай актуалния ми любимец – Review: Bioderma Sebium Global Cover. Както съм описала и в ревюто, започвам първо със зеления коректор върху червенини и пъпки, след това покривам най – забележимите с друг любимец – Catrice Camouflage Cream Concealer/ Catrice Camouflage крем коректор и накрая завършвам с оцветения крем.

3. Следва озаряване под очите с Catrice Liquid Camouflage – един нов за мен продукт, който обаче се радва на голямо внимание и подробни описания. Аз само ще добавя, че наистина смятам, че е много добър, покривен, траен, не се свлича през деня (единствено понякога в зоната, където са ми очилата). Има парфюмен аромат при поставяне, който за мен е малко дразнещ, но поради страхотното му представяне, го пропускам като недостатък. Не е много икономичен, но цената му е повече от прекрасна, така че и това не е проблем. Препоръчвам го за всички с проблемни тъмни кръгове , тъй като освежаването и озаряването в тази зона е моментално.

4. За веждите – след като изхабих предишния си гел – Catrice оформящ гел за вежди/ Catrice Eyebrow Filler – Perfecting & Shaping Gel – го смених с този на Essence Make Me Brow във варианта за блондинки. Като тук мнението ми е малко раздвоено – течността ми харесва, стои много естествено, но четчицата – изобщо, даже си ползвам тази на Catrice. Количеството е доста по – малко. Със сигурност ще пробвам и друг след този.

5. База за сенки – Essence I ♥ colour intensifying eyeshadow base – нова формула на тяхната база, но като тъй като не съм ползвала старата няма да правя сравнения. Впечатления – хубав цвят, който добре изравнява, сенките изпъкват върху него и не се събират през деня, но бих казала, че издръжливостта им е средна. Със сигурност не ги запазва в първоначалния им вид през целия ден.

6. Сенки за очи – Maybelline Color Tattoo 91 Creme De Rose бях чела хиляди положителни ревюта, специално за този нюанс, но нещо все ме спираше да си го купя. Но! откакто го имам, не спирам да го нося буквално почти всеки ден. Прекрасен цвят за сезона, много нежен, дълготраен, идеален за „no make up“ look. Може да се използва и за база, върху която да изпъкнат останалите нюанси. Редовната им цена е 10.19 лв, но в момента ги видях намален на 7.49 в кварталния DM и силно препоръчвам. Комбинирам го и с молив, както и самостоятелно върху клепача (придава много свеж вид) или с други цветове сенки. Всякак е прекрасен!

7. Essence My Must Haves -07 mauvie time!, 10 apricotta, 12 want a mint? –  искам да отбележа, че идеята да си направиш сам палитра с предпочитани нюанси, е много добра! Затова и доста време се навъртах около щандовете на марката, за да сглобя своята предпочитана. Искаше ми се да е нещо свежо, пролетно и с цветове, които нямам. Тук подчертавам, че като че ли ми липсват още нюанси и се надявам да си обогатяват наличните, защото има и интересни такива. Цената е 3.29 лв на сянка, както и същата за празната палитра, тоест при направена сметка от 4,х3,29+3,29 (много математика стана тук :)) – палитрата хич не излиза евтина за дрогерийна такава. Качеството на всеки цвят е доста различно, като сега ще споделя мнението си за конкретните три:

07 mauvie time! – любимецът ми! Страхотен преходен нюанс, лесно се работи с него, прелива се добре, не се праши прекалено и подходящ за почти всякакъв грим. Матов е.

10 apricotta – бляскаво – сатенен финиш. Не е много дълготраен за съжаление. Свеж е и става и за озаряване под веждите. Не е много пигментиран и се разпрашва, така че търпи наслояване.

12 want a mint? – тук  цветът е разкошен. Ползвам го основно в линията на долния клепач за акцент и е убийствен. Не е траен обаче и се нуждае от освежаване. Матов и се праши, но поносимо. Прощавам му просто всичко заради свежия нюанс.

В ревютата на чуждестранните блогъри има много хвалебствия относно качествата на ружовете от серията, така че се надявам и те да навлязат на нашия пазар, за да ги тестваме. В заключение ще кажа, че не трябва да очаквате прекалено много от сенките – готини са, свежи и със сигурност лесно се работи с тях. Качеството със сигурност няма да допадне на някой, който притежава много палитри от висок клас, но за ежедневна употреба от непрофесионалист за мен са си напълно ок.

8. Golden Rose Maxim Eyes Mascara – след няколко опита с други спирали, отново се върнах към любимата си бюджетна спирала. Ревю за нея подробно съм писала тук).

9. Essence Shine Shine Shine Wet Look Lipgloss – и тъй като през лятото на мода се възвръщат бляскавите устни избрах този гланц в цвят 08 Indie Romance. Розовото е прекрасно, леко и нежно. Трайността е малка, лепкав е, но това е типично за почти всички гланцове за устни. Има богата палитра и мисля да си взема поне още един.

2017-04-09 14.11.12

А Вие променихте ли нещо в грима си с настъпващите по – топли дни? Ще се радвам да препоръчате свежи цветове и нови продукти за тестване. А много скоро ще ви разкажа и за една базова палитра с много пастелни нюанси, което се оказа супер попадение!

Приятна неделна вечер, усмивки! Весел празник на празнуващите и успешна работна седмица! Чакам Ви отново утре за порция от Best of the week…!

2 thoughts on “Spring makeup routine 2017/Пролетна грим рутина 2017

  1. Pingback: Review: Essence LE Beauty Angels Colour Correcting Concealer Palette – Hit or miss?/ Заслужава ли си? | smileystylelady

  2. Pingback: Review: Essence LE Beauty Angels Colour Correcting Concealer Palette – Hit or miss?/ Заслужава ли си? | smileystylelady

Вашият коментар

