Best of the week #15 – Makeup techniques that are“out“, some underrated European cities that worth visiting, fashion advices for petite women and more…

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Започва страстната седмица, която за нас се оказва, че ще е и кратка – само 4 работни дни!!! Надявам се, че всички сте в прекрасно настроение, победили сте вече пролетната умора и сте подготвени за празник! А кой освен ние самите може да ни накара да се чувстваме прекрасно!?

За днес съм ви подготвила няколко разнообразни линка, на които попаднах през изминалата седмица и по някакъв начин ме „докоснаха“, вдъхновиха и впечатлиха. Да видим дали съм успяла да намеря нещо интересно и за Вас: 🙂 🙂 🙂

1. И тъй като утре имам рожден ден (йей) и вече все по – дълбоко навлизам в дебрите на 30 – те, съвсем навреме ми попадна линка по – долу с Правила за красота за жените на 30 от Даян Фон Фюрстенберг. Е, ще се опитам да бъда по – отговорна към себе си и въпреки че не съм много фен на такъв тип „правила“ , все пак намерих вдъхновение в Даян :). 30 – те са време, в което вече сме осъзнали себе си като жени, знаем какво искаме и как да го постигнем. Остава ни само с усмивка и вдъхновение да вървим напред и да работим за мечтите си. И да, не всички ще станем велики дизайнери, главни мениджъри и прочие, но за мен целта е да завладеем свое собствено кътче, където се чувстваме добре!

http://www.missbloom.bg/beauty/beauty-novini/pravila-za-krasota-za-zhenite-na-30-ot-dayan-fon-fyurstenberg/

2. И май сега е и времето да не си правим самостоятелно експерименти и да избягваме Продуктите, които никога не трябва да слагаш на лицето си. По мое мнение природните средства са нещо страхотно, но трябва да се използват винаги много внимателно и с риск да получим неприятна реакция. Аз лично не съм от хората, които се осмеляват да експериментират с лицето си и предпочитам да се доверявам на дерматолог. Разбира се, всяко правило си има изключения и на Вас нещо може да подейства добре, но в дългосрочен план бъдете внимателни и отговорни. Информирайте се добре за възможни негативни реакции и винаги преди да пробвате нещо ново, го тествайте постепенно за няколко дни върху кожата на ръката например.

https://dama.bg/article/produktite-koito-nikoga-ne-triabva-da-slagash-na-litseto-si/15394/

3. Малко грим съвети или по – скоро отиващи си и актуални тенденции  – честно казано с нетърпение чакам  тенденциите от линка по – долу да си отидат, защото нито мога да се контурирам добре, нито мисля, че прекалено подчертаните вежди ми отиват на лицето. И да, в Инстаграм и на видео всичко изглежда перфектно, защото са използвани всякакви разкрасяващи филтри и подходяща светлина, но в реалния живот най – често рискуваме да изглеждаме нелепо.

http://www.missbloom.bg/beauty/saveti-tendencii/byuti-tendentsiite-na-koito-okonchatelno-kazvame-chao/

От друга страна тази Draping техника не ми изглежда толкова сложна за постигане и звучи определено по – естествено от нанасянето първо на кремообразен контур, после на прахообразен, после на руж, хайлайтър и т.н. Още повече, че дори и сред дрогерийните марки съм виждала такъв тип двойни ружове.

http://woman.hotnews.bg/n/draping-tehnika-za-podchertavane-na-skulite.49197.html

Някой пробвал ли ги е вече?

4. “ 10 европейски града, които туристите подценяват“  – и малко в категория „Пътуване“ или в търсене на непопулярните места…Пролетно – летния сезон е идеален за пътувания, но и в същото време туристическите дестинации са често толкова пренаселени, че мен лично това повече ме натоварва. Затова и този списък изобщо не е лоша идея и представя няколко места встрани от туристическия поток, но които си заслужава да се посетят. Такъв град за мен е и Бергамо, Италия , който ние често свързваме с прилежащото му летище в близост до Милано, но старият град определено не трябва да се пропуска!

http://www.webcafe.bg/lifecafe/galeriya/id_554218094/slide_9_10_evropeyski_grada_koito_turistite_podtsenyavat

А вие имате ли препоръки за подобни места? Според мен има още много да се пише по темата, така че и в бъдеще има още какво да се открива и тепърва оценява!

5. Задължителните неща в гардероба на миньончетата – като виден представител на нисичките момичета/жени с моите 157 см понякога ми е трудно да адаптирам актуалните модни тенденции в гардероба си. Ето тази година бях в затруднение с чизмите, повечето от които ми стигаха до средата на бедрото, и изглеждах точно като „Котаракът в чизми“. Даже планирам и по – подробен пост със модни съвети и подходящи линии. Дали би Ви било интересно?. На този линк има няколко основни неща, които спомагат за визуалното издължаване на фигурата, макар че панталоните със широки крачоли определено не са моето „нещо“.

http://www.missbloom.bg/moda/dreskod/zadalzhitelnite-neshta-v-garderoba-na-minyonchetata/

Още идеи по темата са винаги добре дошли…;)

И ми се иска да завърша този пост отново с един позитивен цитат за щастието и с призива да ценим малките неща и кратките моменти:

Усмихвай се всеки път, когато имаш възможност. Не защото животът е лесен, перфектен или точно такъв, какъвто очакваш, а защото си избрал да бъдеш щастлив. За това, че си благодарен за всички хубави неща, които имаш и всичките проблеми, които знаеш, че нямаш.

 

One thought on “Best of the week #15 – Makeup techniques that are“out“, some underrated European cities that worth visiting, fashion advices for petite women and more…

  1. Pingback: Best of the week #45 – Roma trip, hair oils, winter coats and more… | smileystylelady

Вашият коментар

