I am 32 already: The Good and The Bad!/ Вече съм на 32: Какво му е хубавото и какво лошото!

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Във вторник пораснах с още една година…дали пораснах или остарях май си е въпрос на гледна точка, но аз категорично отказвам да се приема единствено и само като възрастен. Честно казано като се погледна в огледалото оттам изобщо не ме гледа майка на почти 7 годишна госпожица, а по – скоро безгрижното момиче на 20 например…Дали обаче е така? Наистина ли изглеждаме на колкото се чувстваме и откога годините започват да оставят следите си върху нас?…Все въпроси, на които май нямам точен и еднозначен отговор за всички ни, но днес ми се иска да споделя с Вас, мои приятели, малко лични размисли по темата за това, което на мен ми носят като усещане моите 32 години 🙂

ЛОШОТО на годините:

  • Кожата вече не е опъната и на места се появяват онези малки бръчици, в които се взираме с притеснение всеки ден пред огледалото.
  • Тялото ни се нуждае от спорт и поддръжка – ФАКТ, дори и да сме се радвали на добра фигура, доказано е, че с годините метаболизмът се забавя, така че ако искаме да продължим с начина си на хранене, добре е да включим спорта в програмата си.
  • Сънят също е важен! – едно е на 18 да танцуваш до зори, но на 30+  на мене вече си ми трябва цял ден за релакс след това. Ако не си поспя поне 8 часа на денонощие, сенките под очите веднага са налице :). Тук поне на помощ винаги идва макиажа.
  • Очакванията на всички към тебе се повишават – сватба, кариера, дете, след това още едно…и така до безкрай. Тук обаче аз си казвам: СТИГА, най – важното е какво искам АЗ и как си представям АЗ моя живот!

ХУБАВОТО на годините:

  • Хубавото на тези бръчици на 32 години е, че основно май само ние самите си ги забелязваме :).
  • Научаваш се да цениш важните неща – тези, които имат смисъл и остават във времето.
  • Разбираш кои са истинските ти приятели – с годините неизменно преживяваме много ситуации, в които имаме нужда от хората до себе си и именно тогава, в хубавите и лошите моменти, изживени заедно, разбираме кой е винаги до нас да споделя радостта ни и да ни бърше сълзите, когато е нужно.
  • Оценяваш силата и подкрепата на семейството – и докато като млади най – често си мислим, че нямаме нужда от никого, с годините разбирам колко много разчитам на моралната подкрепа на роднините си и колко е ценно времето, прекарано с тях.
  • Научаваш какво те прави наистина щастлив и това, което можеш да си подаряваш на всеки рожден ден е „да правиш повече от нещата, които те радват“.
  • Чувствам се по – уверена в себе си и възможностите си

Тук може би мога да продължавам още, но основният ми замисъл по темата е преди всичко да споделя, че за мен годините вече са просто цифра, от която няма как да избягам и само мога да направя така, че когато погледна назад, да намеря там прекрасни спомени и незабравими моменти. Защото живеем тук и сега и независимо дали сме на 20, 30, 40 или 50 ние заслужаваме да обърнем внимание на доброто и позитивното, които всяка една година ни носи.

Благодарна съм, че успях да прекарам още един рожден ден, споделен с моята дъщеря и да направим нещо, което и двете смятахме отдавна – да гледаме една приказка и да се пренесем в света на принцесите и вълшебствата. Защото детското в мен винаги ще е там и ще ми напомня да не забравям да вярвам в чудеса!

Благодаря Ви, усмивки, че четете блога ми!

2 thoughts on “I am 32 already: The Good and The Bad!/ Вече съм на 32: Какво му е хубавото и какво лошото!

  1. Pingback: Best of the week #16 – why you should love Plovdiv?, what to wear when you have nothing to wear and…what more? | smileystylelady

  2. Pingback: My month in photos: April/ Моят месец в снимки: Април | smileystylelady

Вашият коментар

