Meet the blogger: Q&A – Zlatina Bobotzova/Запознай се с блогъра: Въпроси и отговори – Златина Бобоцова

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Сигурно не знаете, че днес е предпоследният четвъртък от месеца, то кой ли освен мен ги брои…!? Ноо е време за виртуална среща с още една прекрасна дама – Злати от The Eyeliner Tragedy. Май ви бях споделяла в поста за  My beauty sins/Моите козметични грехове, че аз съм пълна трагедия с очната линия, така че тотално се чувствам на място в кътчето на Злати :).

Много козметични ревюта (полезни!), грим вдъхновения и добро настроение може да намерите при нея. Тя танцува и живее в следващия ми любим град след Пловдив – Варна и си мисля как някой ден ми се иска да я посетя, че не съм навестявала морската градина от две години поне :)!

И колкото и да обичам да се отклонявам в приказки, май е време да ви презентирам и нейните отговори:


Защо започна да списваш блог?

Много от приятелките ми задаваха голямо количество въпроси, свързани с гримове и декоративна козметика и накрая се реших. Началото положих през януари 2016.

Опиши блога си с 5 думи.
Красота, грим, усмивки, позитивизъм, очи

Какво ти дава вдъхновение/мотивация?
Вдъхновението ми се появява най-вече, когато мина покрай витрина на магазин за козметика или видя красиво гримирана жена. И в някои случаи, когато очаквам дъъъълго време нов продукт на любим козметичен бранд.

Как успяваш да се организираш?
Трудно-почти невъзможно!
Но нали съм superwoman, пилотирам (успешно и без сблъсъци засега) покрай задачките, тренировките, домакинската работа и блога.

Какъв вид постове обичаш да четеш най – много?
Аз съм голям фен на ревютата и първите впечатления за даден козметичен продукт.


Колко често може да очакваме постове от теб?
Старая се да пиша един път седмично, за жалост ми е много трудно да фиксирам точен ден от седмицата, в който да се случва това…

Към момента кой е любимият ти пост? (Моля, вмъкни и линк към него)
От моите постове- този за любимата ми палитра на Tarte

http://theeyelinertragedy.blogspot.bg/2016/10/tartelette-amazonian-clay-matte-palette.html

Какво научи от времето, прекарано като блогър?

Че трябва да си сериозен и редовен, в това което правиш  и да си склонен да експериментираш без страх.

Какъв съвет би дала на някой, който желае да стартира блог?
Просто да започне-началото е леко трудно и объркващо, но всичко се надвива с малко ентусиазъм и усмивки (и мноооого гримове)!

Какво е любимото ти нещо в блогването?
Моята голяма страст е декоративната козметика, а изпробването на нов продукт винаги си е голяма тръпка.

Как обичаш да прекарваш уикендите си?
Прекарвам ги далеч от лаптопа и с любимия ми мъж. Обичаме да сме сред природата. Аз се увличам много от планината и морето, имам и разнообразни алпинистки мечти/планове.

Кои са първите три неща от твоя списък с желания?
Да се кача до най-високия връх.
Да бъда в колаборация с Tarte.
Да се срещна с възможно най-много различни хора/култури и да успея да приема в сърцето и живота си поне малка частица от всичко срещнато/преживяно.

Как релаксираш?
Правя йога, танцувам и слушам музика.

Facebook-

https://www.facebook.com/theeyelinertragedy/?fref=ts

Blogger-

http://theeyelinertragedy.blogspot.bg

Instagram-

https://www.instagram.com/inna_bobotzova

И така…, ако вече не сте, бързо да я последвате, за да сте в крак с най – новите постове. Също така ви предлагам да си припомните и предишните постове по темата:

Meet the blogger: Q&A – Zornitsa Simova/ Запознай се с блогъра: Въпроси и отговори – Зорница Симова

Meet the blogger:Q&A – Margarita Russeva/Запознай се с блогъра: Въпроси и Отговори – Маргарита Русева

Meet the blogger: Q &A – Julieta Nikova/ Запознайте се с блогъра: Въпроси и Отговори – Жулиета Никова

One thought on “Meet the blogger: Q&A – Zlatina Bobotzova/Запознай се с блогъра: Въпроси и отговори – Златина Бобоцова

  1. Pingback: Meet the blogger:Q&A – Angelina Angelova/Запознай се с блогъра: Въпроси и отговори – Ангелина Ангелова | smileystylelady

Вашият коментар

