Best of the week #17 – Cruise travel, 5 places to visit in Greece and more…about travelling

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Постът тази седмица е посветен на …пътуванията. И няма как да е друго, защото прекарах последните няколко дни на един круизен кораб в кратка обиколка по Средиземноморието. Дали ми хареса….?!!! Беше преживяване, което си струва определено! Със сигурност най – доброто от седмицата за мен беше незабравимото преживяване, прекарано покрай морския бряг. Затова и днес ще споделя с вас първо няколко изречения от мен за кораба и маршрута, после ще „разбием“ няколко мита за круизите и ще продължим с още размисли върху дестинации и пътувания, защото: „Човекът е човек, когато е на път.“

1.Моето пътешествие с Costa Favolosa:

Първо ми се иска да споделя с вас една статия с митове за круизите, за която вече мога да потвърдя от личен опит, че абсолютно отговаря на истината:

http://photo.elle.bg/9-mita-za-kruizite-7238.html

Круизът се оказа много интересно и със сигурност удобно средство, за да разгледаш повече градове, без да се уморяваш с дълго шофиране. Разбира се, за да се стигне до кораба си е нужна стройна организация от самолетни билети, трансфер или влакови билети, но потвърждавам, че при нас всичко се случи в един и същи ден и  успяхме спокойно да се качим. Като цяло, ако имате повече време на разположение, е добре да не го правите наведнъж, защото риск с полетите винаги има.

Ние избрахме кратък маршрут на първо място, защото бяхме взели Божидара и второ – защото не знаехме дали ще ни понесе пътуването на кораб…Всъщност кораб е малко измамно понятие, нашият си беше малък град с над 4000 пътници и още 1000 човека персонал.

costa favolosa

Иска ми се също да уточня, че за кратко време цялото преживяване е малко уморително. Нашият маршрут включваше:

itinerary costa favolosa

Ще има отделен пост за всяко посетено място (без Савона), както и много допълнителни снимки. За днес съм подготвила само няколко, за да загатна една малка част от цялото приключение, защото особено за едно 6 годишно дете това си беше цяло  приключение 🙂

Разбира се, имаше неща, които бяха малко дразнещи, но аз бих се качила още веднъж със сигурност и ми се иска да е за поне 5 – дневен маршрут. Човек се чувства различно в морето и усещането да наблюдаваш брега от открито море е неописуемо. А на палубата…вятърът роши косите ти, слънцето те топли, а ти стоиш с питие в ръка и се взираш в безбрежната морска шир, наблюдавайки играта на вълните!:

image-0-02-04-e0dd9f4a1c428d2a241f833683e240b90168d559e2cec83345234aefe2c6e985-V-01

image-0-02-04-b41b507d4ac4f9e62974ce5bb70415a59e9e480c67f537b701b866ebd06a0f09-V-01

Sagrada Familia – Barcelona

image-0-02-05-028a7c13feb69cecf7f38a1badc7bf332075868a8a6c449bb5c0b9cd67d261e1-V-01

Notre Dame de la Garde – Marseille

2. „5 места в Гърция, които да посетите през пролетта“ – и ако корабът ви се струва твърде екстремен (доста хора около мен ми споделиха, че не биха се чувствали удобно на него) и необичаен за Вас начин за пътуване, на следващия линк има няколко места в Гърция, която е напълно достъпна и близка до нас дестинация:

http://www.momichetataotgrada.com/article/5-mesta-v-grciya-koito-da-posetite-prez-proletta.html#.WP3ewNLyjIU

Между другото, ако не е за морска почивка, пролетта и есента са перфектно време за пътуване, тъй като дните все още не са толкова горещи, а и туристите са по – малко. До Атина често има изгодни цени за самолетните билети с нискотарифните авиокомпании, което я превръща в идеална дестинация за дълъг уикенд, където може да съчетаете културния туризъм с шопинг и всички останали предимства на големия град.

3. И за последно съм приготвила една статия за пътуванията, защото те са един прекрасен начин да се обогатиш вътрешно, да попиеш различни култури и да се насладиш на живописни местенца.

http://www.missbloom.bg/living/destinacii/urotsite-za-zhivota-na-koito-ni-uchat-patuvaniata/

Защото всяко пътуване е един урок, който не ни преподават в училище, но ни разкрива нови светове!

А Вие, усмивки, обичате ли да пътувате? Аз не съм от хората, които не могат да стоят на едно място и със сигурност след път ми трябва време да се презаредя вкъщи, но вече планирам следващи места за посещение.

Надявам се, че сте в прекрасно настроение, а в четвъртък ще ви чакам отново, за да си „поговорим“ за един продукт, който беше с мен на пътуването и ми свърши доста добра работа 😉

2 thoughts on “Best of the week #17 – Cruise travel, 5 places to visit in Greece and more…about travelling

  1. Pingback: MakeUp Revolution London Salvation Palette Iconic Pro 1 | smileystylelady

  2. Pingback: What I’ve learnt on my first Costa Cruise/Какво научих на първия си круиз с Costa? | smileystylelady

Вашият коментар

