MakeUp Revolution London Salvation Palette Iconic Pro 1

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Преди време ви бях писала отзиви за една палитра на MakeUp Revolution London (Makeup Revolution London Salvation What You Waiting For Palette – not exactly a review/Едно не точно ревю.), към която и до днес посягам често. Затова когато от Parfimo – маркова козметика и  парфюми се свързаха с мен с предложение да тествам нещо от предлаганите продукти, реших да заложа на още една палитра от марката.

Избрах MakeUp Revolution London Salvation Palette Iconic Pro 1  по няколко причини:

1.Исках свежа натурална палитра в бежово/розовата гама за пролетно-летния сезон

2.Държах да има качествени матови цветове

3. Четох доста положителни ревюта от чуждестранни блогъри

А да видим как се представи при мен…

MakeUp Revolution London Salvation Palette Iconic Pro 1 е на първо място дубликат или dupe на една от палитрите от по – високия клас на Lorac – Lorac Pro Palette 1. Нюансите на цветовете се припокриват доста добре, поне по суочове, които съм гледала. Аз нямам база за сравнение, защото не притежавам оригиналната, затова и не се наемам да направя паралел между двете.

2017-04-27 14.26.27

Започвам първо с опаковката, която отново е доста добра. Картонена кутийка, след това матова пластмасова палитра, отново с голямо и удобно огледало и прилична четка, нямаща нищо общо с повечето от апликаторите, които се слагат. Едва ли може да е основната, но за мен става за използване, когато сме на път примерно и не е нужно да сме прецизни. Има две страни – плоска за поставяне на сенките по клепача и по – пухкава – за блендиране. Прала съм я, така че засега се държи добре. Разбира се, би било най – добре палитрата да е картонена, защото така би била и по – лека, но това не е забележка. С опаковката от марката са се справили доста добре.

2017-04-27 12.47.01

И преминавайки към това, което най – много ни вълнува…сенките. MakeUp Revolution London Salvation Palette Iconic Pro 1 съдържа два реда – един с матови и втори – с блестящи цветове. По – долу суочовете на ръката ми са без база и напластяване.

2017-04-27 14.30.18

На първия ред бих казала, че обожавам Must, Fade, Drama и Enigma. Особено първите три са страхотни за преливане, блендват се много лесно и с база отдолу се получава страхотен цвят.

2017-04-27 12.46.13

При блестящите нюанси – първите два са най – подходящи за вътрешния ъгъл на окото и за озаряване, а Too Grey, Getter и Stage стоят много интересно по целия клепач.

2017-04-27 12-1.15.28

И от двата реда не съм използвала последните тъмни нюанси, тъй като в момента съм на вълна лек грим.

20170426_160428_Richtone(HDR)-01-1

Издръжливостта им е до 6 часа без база и може би над 8 (не съм ги носила повече) с база. Не се събират в гънките, а след 6 – тия час без база малко избледняват.

За мен, а предполагам и за доста от начинаещите в гримирането, тази палитра е отлично попадение, тъй като получавате добро качество сенки в една красива опаковка, с голямо огледало и дори четка, с която лесно може да поправите или дори да положите грима, в случай че нямате други инструменти подръка. Сенките позволяват напластяване, така че от едно топване на четката със сигурност няма да прекалите. Преливат се добре (хубаво е да имате и малко по – пухкава блендираща четка) и няма остатъци под окото. При вземане на цвета от палитрата се прашат поносимо. Може да видите на снимката отблизо по – горе, не съм я почиствала за снимките.

В поста от понеделник (тук) писах, че палитрата ми беше голям помощник по време на пътуването, защото носих само нея. Матовите цветове използвах през деня, основно за лек грим в розово и nude, а вечерта добавях и от бляскавите нюанси. Може би на експериментаторите в грима няма да им допадне, тъй като подборът е прекалено базов. Но за мен палитрите на марката са по – добри от доста от предлаганите в дрогериите, особено в съотношение цена/качество.

Много би ми се искало да ги сравня и с някои от високия клас, но това е предмет на друг пост и едно от нещата в шопинг листа ми. 🙂

В момента продукта може да намерите на следния линк:

http://www.parfimo.bg/kozmetika-makeup-revolution-london-salvation-palette-iconic-pro-1

А Вие ползвали ли сте нещо от марката? В Инстаграм пускат в последно време интересни продукти с много изпипани опаковки и красиви цветове. Дано да дойдат и до България 🙂

Вашият коментар

