Best of the week #19 – Met Gala 2017 looks, let’s „talk“ about lipstick, face care and more…

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Май е идеално работната седмица да започва от вторник, м? За 3 почивни дни си има време за почивка, срещи с приятели и за свършване и на някоя и друга поизостанала от седмицата задача 🙂

Месец май е наситен с почивни дни и празници (поне в България), а и на моето семейство отново ни предстои да гостуваме на сватба в неделя. Не знам за вас, обаче аз още отсега съм се настроила на лятна вълна и планирам почивки, разходки, приятни срещи и всичко свързано с предстоящите горещи летни дни и дълги вечери 🙂

Но за да се върнем все пак към целта на настоящия пост, започвам с няколко визии от провелата се миналия понеделник Met Gala вечер. Пост от миналата година може да намерите на този линк.

1. Met Gala looks 2017:

Worst Dressed:

 Best Dressed:

Определено Madonna и Celine Dion изобщо не ги свързвам с този тип тоалети, а гащеризонът на Bella Hadid…, не знам за вас, но на мен ми навява много пошли мисли. Но пък коя съм аз, че да споря с Alexander Wang, въпреки че това по – скоро прилича на еротично бельо, отколкото на тоалет, достоен за гала вечер.

Колкото до добре облечените и подходящи визии, това са само малка част, като за мен имаше и някои смели, които не съм ги включила тук, но подхождат на темперамента на дамите, които ги носят. Погледнете Rihnana и Zendaya 🙂

А какво е Вашето мнение, усмивки?

2. Какъв цвят червило да носим? – една полезна статия, в която добре е обяснено за различните тонове и подтонове на кожата ни и с какво е важно да се съобразяваме при избора на цвят и нюанс червило. По принцип това е важно да бъде определено не само когато избираме червило, а и фон дьо тен и дори дрехи. Различните цветови нюанси могат както да „поласкаят“ цялостния ни изглед, така и да накарат кожата ни да изглежда бледа и повяхнала.

http://lazara.bg/krasota/grim-krasota/kakav-cvqt-chervilo-da-nosim/

За мен беше полезно, така че препоръчвам ви да не пропускате да кликнете на линка 🙂

3. И след като сме избрали червило, време е да вземем предвид „5 грешки, които правите, докато слагате червило“. Аз най – честно си признавам, че понякога пренебрегвам пилинга и това изобщо не се отразява добре. А моливът в различен цвят от червило май беше модерен през 90 – те…, не го забравяйте 😉

http://www.elle.bg/praktichni-suveti/5-greshki-koito-pravite-dokato-slagate-chervilo.html

4. „15 модни правила, които не трябва да спазваш“ – традиционно в понеделник винаги има по нещо и за мода, така че днес залагам на правилата, които можем да си позволим да не спазваме…И все пак с мярка бих добавила аз. Абсолютно съм съгласна с номер 15, защото ако човек има желание и добри примери, винаги може да се усъвършенства.

http://www.cosmopolitan.bg/moda/15-modni-pravila-koito-ne-triabva-da-spazvash.html

5. Тъй като все пак утре е вторник и ще ни се наложи да се събудим най – вероятно с будилника, споделям и една статия със „Седем неща, които никога не бива да правите след събуждане“. 

https://profit.bg/investitsii-abv/obuchenie/sedem-neshta-koito-nikoga-ne-biva-da-pravite-sled-sabuzhdane/

И ако всичко друго ми се струва съвсем логично, как да заменя кафето сутрин ми е на мен чуденката :)!?

Е, в случай, че някой има добри идеи, сега е моментът да ги сподели с мен/нас, а всички Вие, усмивки:

Започвайте и завършвайте всеки ден с усмивка!

Прекрасна и продуктивна седмица Ви пожелавам!

Вашият коментар

