How I stay organized?/ Как се организирам?

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Да, знам, че е неделя, почивен ден е и сигурно никак не ви е до организация, но за мен е ден за планиране на седмицата, която предстои. А как го правя, защо и дали е ефективно, ще ви споделя в редовете по – долу 🙂

Започвам само с уточнението, че не се имам за експерт по планирането, най – вече, защото най – правилно ще е да отбележа, че блогът ме научи да бъда организирана и да си водя бележки. А това със сигурност ми помогна във всеки един друг аспект от ежедневието ми, защото:

  • имам точен и ясен план със задачи за седмицата
  • разпределям задълженията равномерно по дни и дори часове
  • всяка сутрин с кафето оглеждам какво имам за деня и си изготвям удобен график
  • нанасям всички крайни срокове и ги следя
  • и може би последно, което е свързано с блога: планирам поне за месец напред бъдещи постове и време за подготовка за снимки

2017-05-13 14.52.25

Разбира се, планирането би могло да не бъде голяма забава, защото понякога човек, виждайки колко много неща го очакват, направо се отчайва, но тук за мен на помощ идват готините помощни материали, които ми помагат да си украся планера и да превърна всяка задача в забавление (поне на хартия :))

Има хиляди готови планери по книжарниците, в Интернет и в най – различни магазини, но аз за момента ползвам два от Lidl и един тефтер, в който си записвам подробно идеите за Smileystylelady. За него малко повече може да прочетете в този пост: Monday inspiration #26 – Blogging essentials and what inspires me to write?/ Какво ме вдъхновява да пиша?.

Единият бележник е най – обикновен, черен, който съм „разкрасила“ с най – различни стикери. Той е много удобно разграфен по седмици и дни и е за 2017 – та и 2018 – та година. Съдържа още календар, място за бележки и доста полезни неща като кодове на държави, готови списъци и др. Не изглежда на пръв поглед впечатляващо, но е удобен дори за дамска чанта, а в същото време дава поле за украса според личните предпочитания.

2017-05-13 14.56.05

Другият органайзер е по – шарен, той е предназначен по – скоро за бюро и аз все още не съм го започнала. Пазя си го, за да си го сложа на тоалетката, която се надявам да е готова и подредена до края на лятото. Отново е разделен на дни, като отстрани има място за бележки и различни по големина залепящи се листчета, които могат да послужат за напомняне или декорация.

2017-05-13 22.07.56

По сайтове и в Instagram и Pinterest може да намерите огромно вдъхновение по темата, а едно от момичетата, което аз следя и обожавам да чета постовете и за планиране е Ели от Maquilab. Нейният планер е направо мечта, за което има моите адмирации 🙂

Аз съм си още прохождащ новак по темата, но го правя с голямо желание и удоволствие. А когато човек установи колко удобно е, със сигурност ще се се вдъхнови още повече. Донякъде малко ме спира факта, че наистина най – голямо разнообразие на стикери и различни пособия, с които да „разкрасим“ планера си, има най – вече по чуждестранните сайтове. Но…напоследък влизайки в едно магазинче за хоби материали, открих страхотни стикери, имаше много сладурски на морска тематика, които са идеални за наближаващия летен сезон. По книжарниците и в Lidl също намирам материали за декорация, така че май само границите са в моето въображение 🙂 В Bershka също има готови листове, разграфени за планиране, които отново могат да бъдат допълнени по лично желание.

20170513_180725-01

А Вие, усмивки, правите ли си план и придържате ли се към него? Ще се радвам да споделяме идеи за организация на планери и материали 🙂

А сега ви оставям в неделната вечер с пожеланието плановете ви винаги да се изпълняват, ако не на 100, то – поне на 90 % и за една усмихната пролетна седмица!

One thought on “How I stay organized?/ Как се организирам?

  1. Pingback: What blogging taught me?/На какво ме научи блогът? | smileystylelady

Вашият коментар

