Best of the week #21 – Styling, beauty, how to look taller and to have a great day

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Честит понеделник и нова работна седмица! Май не ни обещават особено приятно време навън, но най – важното е вътре в нас да е слънчево 🙂 Затова и ви пожелавам да започнете деня с усмивка, добро настроение и позитивна нагласа!

Днес не ми се иска да бъда прекалено обяснителна, така че ще преминавам направо към линковете, които ме впечатлиха през изминалата седмица. Този път съм подготвила и две статии, които намерих в Pinterest, като се надявам те да бъдат интересни и за Вас. Това е социалната мрежа, която мен лично най – много ме вдъхновява напоследък и често, когато имам свободно време си ровя там, за да намеря нещо, което да ме „докосне“. Това беше и случая по – долу:

1. „10 great ways to start your day“ или „10 страхотни начина да започнете деня си“ – явно е статия от миналата година, но аз чак сега попадам на нея и си мисля, че всеки от нас не е лошо да започва деня си така. Силно вярвам, че нагласата и начина, по който подхождаме към началото, е важно за това как ще се развие то по – нататък, чисто на психологическо ниво:

http://pin.it/KcIflMK

Така че…надувайте силно музиката, потанцувайте на воля и с танцова стъпка влизайте в офиса например 🙂 Със сигурност ще усмихнете и колегите!

2. И след като сме започнали деня перфектно, добре е да се погрижим и за прекрасната си визия – „Как дрехите ти да изглеждат скъпи“ –  една статия, с която от една страна съм съгласна, но от друга има и странни съвети…Как може да е ок да си купим обувки в по – голям номер и да им сложим памук отпред, за да не ни се набръчква крака? Не знам аз ли нещо не мисля правилно, но се надявам, че и Вие ще споделите мнение по въпроса. Иначе има и няколко добри съвета, като да съхраняваме дрехите и обувките правилно, за да запазим максимално дълго добрия им вид и да не прекаляваме с детайлите.

http://www.cosmopolitan.bg/moda/kak-drehite-ti-da-izglejdat-skupi.html

А Вие какво мислите за подобен род съвети и вземате ли ги предвид?

3.“ 6 грешки при използването на сешоар“ – е, аз определено не съм от хората, които боравят умело със сешоара и на мен ми беше интересно да прочета какво ли мога да сгреша. Защото на пръв поглед процедурата изглежда лесна – имаме мокра коса и уред, който я суши със струя горещ въздух…Но защо ли след моето изсушаване косата ми никога не изглежда, както когато съм излязла от фризьорския салон? Тук малко нещата започнаха да ми се изясняват и ако и вие не сте като мен професионалисти със сешоара, може да погледнете дали правите някоя от тези грешки 🙂

http://www.missbloom.bg/beauty/kosa/6-greshki-pri-polzvaneto-na-seshoar/

4. И почти към края малко забавни факти, а именно – „17 истини за живота на ниските момичета“, Аз с моя ръст от 157 см съм несъмнено в тази група и с усмивка се припознавам в някои от тях. Но най – важното е да успяваме да превръщаме „недостатъците“ си в предимства и поради този факт не мога да кажа, че съм страдала особено поради липсата си на височина.

http://www.cosmopolitan.bg/dobro-samochuvstvie/17-istini-za-jivota-na-niskite-momicheta.html

5. Тоест съвсем логично следва и един линк, предполагам полезен на миньончетата като мен за трикове, които могат да ни накарат да изглеждаме визуално по – високи. Всичко е в баланса и пропорциите и съветите, показани така нагледно на мен ми бяха много полезни:

http://mamabee.com/six-stylish-tricks-that-will-make-you-look-taller-in-2017/

Източник: отново Pinterest и ако не сте го направили, може да ме последвате и там, за да си „обменяме“ вдъхновения :

 http://pin.it/xuxEEtV

„Всяка сутрин, когато се събудиш, където и да се намираш, открий себе си с мисълта, че си струва да се живее. “ – Петер Мюлер

И някак си няма смисъл да търся по – силни думи, за да завърша този пост. Живейте, грабете от живота и се наслаждавайте на всяко утро!

One thought on “Best of the week #21 – Styling, beauty, how to look taller and to have a great day

  1. Pingback: Best of the week #45 – Roma trip, hair oils, winter coats and more… | smileystylelady

Вашият коментар

