Best of the week #23 – How to learn to be happy, how to style clothes in our closet, travel destinations and more…

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Днес, когато изпращах дъщеря си на градина, тя ми каза: „Мирише като миналото лято.“…На липа, на юни, на летни дни и на обещания за хубави емоции! Дори децата усещат и имат очи за разцъфването на природата и се радвам, че моето дете оценява цвета по дърветата и песента на птичките. А тя вече не е съвсем дете – официално е приета в първи клас и й остават буквално седмици до може би последната лятна ваканция без ангажименти с домашни 🙂 Но това е нормалният ход на времето и ние само можем да се радваме отстрани на хубавите неща, които то ни носи и да се опитваме да не се фокусираме върху не толкова хубавите!

В тази връзка миналата седмица ми попадна една статия с наглед странно заглавие:

1.“ Да се научим да бъдем щастливи!“ – а възможно ли е? Може би не веднага и на момента, но – да, аз мисля, че е напълно възможно да се учим на щастие! Най – вече трябва да се научим да се фокусираме първо само върху наистина важните неща и второ, да мислим положително, за да привличаме хубави неща. Мисля, че статията е една добра основа за всеки и за мен съдържа много добре написани истини, Прочетете я, и се учете по – малко…всеки ден!

http://www.elle.bg/psihologiia/da-se-nauchim-da-budem-shtastlivi.html

2. Летни дестинации – и едно от нещата, които могат да ни направят щастливи със сигурност, това е пътуването. Дори да е в България, до близката поляна или до някое не толкова туристическо място, всяко едно пътуване ни носи хубави емоции, може би нови срещи и приятни преживявания. В днешния пост по темата пътуване съм подбрала три линка, тъй като всеки един от тях заслужава да бъде споделен;

Плажове с характер – или къде ще намерите идеалното място, на което водата се слива с пясъка. Някои са близо, други – далече, а дано имаме възможност да ги посетим всичките, или може би…да си намерим наши 😉

http://www.elle.bg/puteshestviia/plajove-s-harakter.html

8 дестинации, където лятото е най-близко:

http://www.elle.bg/puteshestviia/8-destinacii-kudeto-liatoto-e-nai-blizko.html

Лято на езерото – или още информация за най – красивите езера в Италия. Както неведнъж съм казвала Италия ми е любима дестинация, а от видяното на езерото Комо, съм убедена, че през летния сезон ще е още по – впечатляващо

http://www.theblondesalad.com/lifestyle/see/summer-the-lake-beautiful-lakes-italy.html

И на това, ако не му се казва примамлив списък за пътешествия…

3. Как да съчетаем дрехите, които имаме – не знам дали и при Вас е така, но мен такъв тип линкове винаги ме вдъхновяват да измислям нови комбинации от гардероба си. Дори и в момента съм облечена с рокля като тениска и отгоре пола 🙂 А и в една от предните теми от поредицата – Best of the week #20 – Wedding look, “My heart makes a move” event, this week’s fashion inspiration and more… може да намерите още идеи за възел на тениска или риза на талията 🙂 Аз лично направо съм обсебена по тази тенденция напоследък:

http://lazara.bg/moda-stil/kak-da-sachetaem-drehite-koito-imame/

4. Как грима ни да издържи максимално дълго през лятото – предполагам, че много малко от нас могат да си позволят да си подновяват грима по средата на деня, така че през лятото е добре да прилагаме някои от следните трикове, за да сме убедени, че и в края на работните часове, ще сме в приятен за окото вид 🙂

http://www.missbloom.bg/beauty/grim/senki-varu-ochna-linia-oshte-za-grima-koyto-izdarzha-prez-tselia-den/

А Вие имате ли си някои трикове, с които задържате грима си в свеж вид? Аз лекичко ще загатна, че в четвъртък ще разкажа за един продукт, който наистина не мърда и не се размазва…Кой е той?…Очаквам Ви в четвъртък!

5. Капана Фест – и тъй като през уикенда отвсякъде се наслаждавах на кадри от феста, който се проведе от 2- ри до 4 – ти юни в Капана, аз няма да посвещавам подробен пост, но държа да отбележа, че следващият път не трябва да го пропускате. Атмосферата беше наистина европейска, празнична и всяко едно кътче си заслужаваше. Прекрасно място е Kapana creative district/Капана – квартал на творческите индустрии и съм горда, че се намира в любимия Пловдив!

20170604_132010-0120170604_133328-0120170604_133138-01

Пожелавам ви вдъхновяваща седмица, усмивки! ♥

3 thoughts on “Best of the week #23 – How to learn to be happy, how to style clothes in our closet, travel destinations and more…

  1. Pingback: Review: Bourjois Paris Liner Feutre Slim Eyeliner | smileystylelady

  2. Pingback: Best of the week #24 – Fashion examples, Skin care, how to prepare for a flight and more… | smileystylelady

  3. Pingback: My month in photos: June/Моят месец в снимки: Юни | smileystylelady

Вашият коментар

