Review: Bourjois Paris Liner Feutre Slim Eyeliner

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

2017-06-08 07.49.26

Здравейте усмивки,

Както Ви обещах в поста в понеделник (тук), ревюто днес е посветено на един продукт, който ме изненада много приятно с издръжливостта си. Bourjois Paris Liner Feutre Slim Eyeliner представлява очна линия, тип писалка. Моята ми беше изпратена за проба от Parfimo – Вашата парфюмерия, където освен приятно ухаещ парфюм, може да намерите и разнообразна селекция от известни козметични марки. Аз избрах точно тази, тъй като бях прочела доста положителни ревюта за нея. А какво е моето подробно мнение? ↓

Признавала съм си вече в поста за My beauty sins/Моите козметични грехове, че съм изключително неумела в поставянето на очна линия. Това е и една от причините да имам малко повече изисквания към продукта, който използвам:

  • да е под формата на писалка (мисля, че по – лесно се работи с нея)
  • да е с тънък връх
  • да е наситено черна
  • да не се размазва лесно

Bourjois Paris Liner Feutre Slim Eyeliner се оказа отлично попадение, защото покрива всичко от гореизброените. Наистина, дори за новак в чертаенето на линии, писалката е тънка и с нея се работи с лекота. Рисува много прецизно, буквално се плъзга по кожата. Позволява да се повтаря и надгражда, в случай че предпочитате по – дебела линия. Аз лично в ежедневието си, когато нося очна линия, гледам да е максимално тънка и съвсем в основата на миглите. Така се получава съвсем дискретно очертаване и се създава илюзия за по – гъсти мигли.. За вечерно излизане си позволявам малко по – наситено очертаване. В много ревюта прочетох, че я ползват и във водната линия на окото, но аз не съм го тествала лично и не знам дали би раздразнила зоната там. В горната линия няма дразнене и размазване. Цветът е наистина наситено черен, няма нужда от повторно нанасяне или фиксиране със сенки и издържа абсолютно цял ден на клепача, без да мърда.

2017-06-08 11.34.37

Длъжна съм да отбележа, че срещнах и мнения, че изсъхва бързо, но аз я имам повече от месец и половина и не забелязвам никаква промяна в консистенцията. Държа я с писеца надолу, не знам дали това има връзка :). Няма дразнещ аромат при нанасяне. При поставяне засъхва бързо. Почиства се лесно с мицеларна вода, не е водоустойчива, което за мен е плюс. Единствената ми забележка е, че все пак отнема време почистването и си се получава ефект на панда. Някак ми се иска да направят продукт, който с едно минаване на тампона да си остава само по него, а не навсякъде по окото :).

Аз я използвам с база отдолу, особено сега през летните месеци, не ми се е отбелязвала на сгъвката на клепача.

2017-06-08 11-6.40.49

Бих я препоръчала най – вече на „новаците“ в поставянето на очна линия, тъй като предполагам, че на останалите ще им е лесно да работят с която и да е формула. Съотношението цена/качество е средно, защото цената не е особено ниска, но си заслужава предвид факта, че получавате доста добър продукт.

Това е грим, който направих с нея и издържа след цяла вечер танци:

20170514_174126-1

В заключение, смятам, че продуктът си заслужава и го препоръчвам, ако сте фенове на очната линия.

Линк към продукта в сайта на Parfimo:

http://www.parfimo.bg/kozmetika-bourjois-paris-liner-feutre-slim-eyeliner

Надявам се да съм била полезна и пожелавам усмихната и спокойна вечер!

Широка усмивка от мен! ♥

Disclaimer: Ревюто не е спонсорирано и въпреки че продуктът ми беше изпратен, нямам ангажимент да пиша положителни отзиви. Мнението ми е изградено на база лични впечатления след ползването на очната линия.

 

 

 

One thought on “Review: Bourjois Paris Liner Feutre Slim Eyeliner

  1. Pingback: Review: L´Oreal Paris Colour Caresse Wet Shine Stain and Bourjois Paris Blush | smileystylelady

Вашият коментар

