Review: Essence LE Beauty Angels Colour Correcting Concealer Palette – Hit or miss?/ Заслужава ли си?

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Коригирането с цветни коректори е доста популярна тенденция сред beauty средите напоследък, а като човек, който определено има нужда от прикриване на някои недостатъци, аз нямаше как да я подмина.  Идеята се базира на факта, че всеки цвят има противоположен, който го неутрализира, и по този начин спомага за постигане на равен тон на лицето.

За мен е важно, защото имам сенки под очите, както и пъпки и петънца тук – там, които не бих искала да се виждат. Досега за покриване използвах коректора Catrice Camouflage Cream Concealer/ Catrice Camouflage крем коректор, а за под очите – неговата течна версия, за която съм писала в поста за моята Spring makeup routine 2017/Пролетна грим рутина 2017. А дали бих ги заменила с палитрата от лимитираната серия на Essence, може да разберете в редовете по – долу↓

2017-06-18 16.23.59

Essence LE Beauty Angels Colour Correcting Concealer Palette представлява палитра с коректори, която съдържа 4 основни цвята:

  • розово – за прикриване на тъмни кръгове и сенки под очите, озарява уморената кожа
  • зелено – за туширане на зачервените участъци
  • лилаво – за избистряне и хармонизиране на тена
  • бежово – за покриване на несъвършенства (пъпки, петънца)

Състав: ETHYLHEXYL PALMITATE, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, OZOKERITE, SILICA, ISOPROPYL ISOSTEARATE, PARAFFIN, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, HYDROGENATED MICROCRYSTALLINE WAX, MICA, SORBITAN STEARATE, GLYCOL MONTANATE, SYNTHETIC WAX, PHENOXYETHANOL, MAY CONTAIN: CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

2017-06-18 16.26.33

Моят личен опит с продукта: Както написах по – горе моята кожа определено има нужда от „попипване“ тук там, за да се получи хубава основа за грим. Палитрата съдържа основните цветове, с които се работи при тази техника, така че не я мислих особено.  Различните цветове според мен се представят доста различно и затова и мнението ми е малко неопределено. Ако ги караме по ред на номерата 🙂

  • розовото – със сигурност озарява, използвам го ежедневно и засега оставих течния коректор на Catrice настрана. Върши ми добра работа.
  • зеленото – тук не съм на 100 % убедена, че работи. Самият цвят е доста кремообразен и не съм сигурна, че се получава добра покривност. За сравнение зеленият цвят от крема  Bioderma Sebium Global Cover е доста по – плътен. Става, ако имате леки зачервявания тук – там, но за нищо по – сериозно. Не е и много икономичен, защото му видях дъното, а я ползвам от по – малко от месец.
  • лилавото – с нанасянето на този цвят, аз всъщност не забелязвам голяма разлика в лицето си. Може и да нямам все още повяхнал тен, който да се нуждае от освежаване, но няма никаква промяна с него или без.
  • бежовото – не е покривно, особено в сравнение с камуфлажа на Catrice. Отново би бил достатъчен, ако имате петънца, но за пъпчици не работи.

2017-06-18 16.37.26

Консистенцията е кремообразна, лесно се разнася и прелива. На мен ми е по – лесно да работя с пръсти, може би ще изглежда добре и с гъбичка. Нямат аромат и не се усещат тежко на лицето. Аз ги нанасям след крема за лице и преди да поставя основата, единствено бежовото може да се използва и над фон дьо тен.

В заключение и отговор на въпроса „Дали си заслужава?“ бих казала, че със сигурност не е нещо, което да е незаменимо. Някои цветове работят, други – не толкова и няма да Ви върши работа, ако имате повечко неща за прикриване. Аз съм най – доволна от розовия цвят, докато за другите – съм със смесени чувства. Може би бих пробвала единичните цветове бази и перлите за матиране също, защото цялата колекция изглежда много цветна и сладка 🙂

Цена – около 7 – 8 лева.

А Вие използвате ли цветовото коригиране, за да постигнете по – добра основа на лицето си и какви продукти бихте ми препоръчали?

Желая успешна нова седмица, усмивки и спокойна неделна вечер в компанията на любими хора!

Вашият коментар

