Meet the blogger:Q&A – Angelina Angelova/Запознай се с блогъра: Въпроси и отговори – Ангелина Ангелова

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Прекрасно е времето сутрин, нали? 🙂 Днес се събудих дори преди алармата от чуруликането на птичките навън, а живея в града…Обожавам свежестта и тишината на ранното утро и обещанието за поредния летен ден, наситен със слънце и може би…приключения 🙂

Е, всъщност четвъртък е, така че освен ако не сме в почивка, едва ли може да направим нещо много по – различно от ежедневната си рутина, но пък е предпоследният четвъртък от месеца и за блога това означава – гостиии!

Благодаря на Ани от Beauty Galore, че прие поканата ми, защото аз чета с удоволствие нейните постове, в които освен ревюта на продукти, намирам много полезна информация.

Оставям Ви в нейната компания и се надявам, че бързо ще я последвате, за да сте в крак с всичко ново, което тя подготвя!


 

Здравейте мили читатели на блога на Веси,

pic_beauty galore

Аз съм Ангелина и съм автор на блога Beauty Galore, много се радвам да ви гостувам и се надявам да ви е интересно да прочетете моите отговори 😊

Защо започна да списваш блог?

Леле, колко назад във времето се върнах с този въпрос – ами беше 2012 есента, когато пипнах ужасно противен конюнктивит. Когато 4 месеца по-късно продължавах да боледувам от конюнктивит и лекарката ми заяви – амии, ти повече няма да може да носиш грим, нещата изведнъж се преобърнаха. Никога до този момент не бях имала специално отношение към грима, но нямаше как да приема, че в 21-и век аз не мога да излекувам един тъп конюнктивит и трябва да спра да нося спирала и фдт. Започнах да чета за марки, които са подходящи за чувствителни очи, открих сумати интересни блогове и година по-късно реших да започна и аз своя блог – та така, 19 декември 2013 беше първият ми пост 😊

Опиши блога си с 5 думи:

Разнообразен, пълен с труднодостъпни и не толкова популярни марки и отворен за всеки 😊

Какво ти дава вдъхновение/мотивация?

Навика. Винаги съм пишела – преди пишех проза, после имах личен блог, сега е козметичен блог. Писането е като медитация за мен, ако не пиша известно време, нещо започва да ме човърка и не ми дава мира. Но се случва да не знам за какво да пиша, тогава или си разглеждам колекцията и ми идва идея, или почвам да наваксвам с чуждите блогове за вдъхновение.

Как успяваш да се организираш?

Ако си говорим за блога, опитвам се да съм отговорна и постоянна, защото аз, като читател, никак не обичам нередовно пишещи блогъри, затова и не искам да стана един от тях. Разбира се, случва се да имам нужда от почивка, тогава просто подготвям предварително постовете и ги насрочвам, така че хората да не усетят, че ме няма.

Какъв вид постове обичаш да четеш най – много?

Онези, в които личи, че е вложена мисъл. Обожавам да чета задълбочени постове за състава на продуктите, за обяснение на молекулите на хиалуроновата киселина (скоро и аз ще го обяснявам това 😃),за три различни начина да ползваш бюти блендър или три вида начин да си сложиш най-безболезнено очна линия. Истината е, че е много трудно да се пишат тези постове, защото изискват много повече подготовка и четене, отколкото стандартното ревю на фдт или червило.

Колко често може да очакваме постове от теб?

Опитвам се да пиша поне 2 пъти седмично, често успявам да пусна и по три поста. Преди бях много по-несериозна, но няма да забравя как Веси от BeautifulSin (http://www.beautifullsin.com/ ) ми беше написала един от първите коментари в блога, че е добре да съм по-редовна. И тогава осъзнах, че ако ще правиш нещо публично, по-добре да го правиш добре, защото колкото и да си говорим, че блогването е за моята страст към козметиката, то е толкова и за читателите, които общуват с мен.

Към момента кой е любимият ти пост? (Моля, вмъкни и линк към него)

Ами наложи се да разгледам всичките 380 поста 😃 и избрах два – Как да харчим по-малко за козметика (http://beauty-galore.com/2015/06/%d0%ba%d0%b0%d0%ba-%d0%b4%d0%b0-%d1%85%d0%b0%d1%80%d1%87%d0%b8%d0%bc-%d0%bf%d0%be-%d0%bc%d0%b0%d0%bb%d0%ba%d0%be-%d0%b7%d0%b0-%d0%ba%d0%be%d0%b7%d0%bc%d0%b5%d1%82%d0%b8%d0%ba%d0%b0/ ) и Beauty хитринки част 2 (http://beauty-galore.com/2016/04/beauty-%d1%85%d0%b8%d1%82%d1%80%d0%b8%d0%bd%d0%ba%d0%b8-%d1%87-2/ )

Какво научи от времето, прекарано като блогър?

Че да водиш блог е изключително трудно и времеемко. За себе си научих, че съм много по-последователна и отговорна, отколкото очаквах.

Какъв съвет би дала на някого, който желае да стартира блог?

Ела да си поговорим, преди да започнеш 😃Но шегата настрана, добре е да започнете с ясна идея какво искате да постигнете с блога и да сте наясно, че успех (верни читатели, голям брой посещения, PR продукти и събития) се постигат с много труд. Блогът яде време, ресурси и усилия като стой, та гледай.

Какво е любимото ти нещо в блогването?

Да видя нов коментар във фейсбук или в сайта. Може да ви е писнало да го чувате/четете, но обратната връзка е много важна. Аз не съм радио, не ми стига просто да говоря за това, което обичам – имам нужда да чуя и мнението на читателите ми.

Как обичаш да прекарваш уикендите си?

Винаги и задължително разходка, годеникът ми е gamer и за него е голям тормоз всяка събота да мрънкам – хаааааайде на разходка 😊 После обикновено е седмичното пазаруване за дома, може би мол или среща с приятели, youtube, защото просто няма как, среща с брат ми и книги-книги-книги (обожавам да чета).

Кои са първите три неща от твоя списък с желания?

След като летях с парапланер, много бих искала да летя пак и пак, и пак, и пак, но да кажем, че това е отметнато. Искам да се гмуркам, да посетя Америка и третото си го оставям за свободен избор в бъдеще 😊

Как релаксираш?

Чета или редя пъзел, много ме успокоява. Също така обожавам да подреждам.

pic_beauty galore 1

Моля, остави линкове към всички профили от социалните медии, които ползваш:

http://beauty-galore.com

https://www.facebook.com/Beauty-Galore-749382468459382/

Обичам ги много тези „срещи“ с толкова готини хора, които зареждат позитивно и винаги са полезни! Радвам се, че всички, с които съм комуникирала по повод тази рубрика в блога, са много положително настроени и отделиха от времето си, за да имаме възможността да ги опознаем малко по – добре! Не забравяйте да си припомните и другите постове по темата, ако сте пропуснали:

Beauty Place by Julieta Nikova

Grimche.com

Oceans of colors

The Eyeliner Tragedy

It is a Mell’s world

Пожелавам Ви прекрасна вечер, усмивки, и наздраве за приближаващия първи летен уикенд!

Вашият коментар

