Summer Tag/ Летен Таг

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

summer tag

Горещо е , нали? Не съм сигурна дали това ми е любимото нещо от лятото, но със сигурност пред нас е един обичаните от всички ни сезони. Времето, когато излизаме във ваканция, отдаваме се на заслужена почивка, посещаваме морския бряг или пък обикаляме планинските поляни, за да се разхладим. Времето, в което можем да се отдадем на срещи с приятели или пък да отморим на по чаша коктейл след работния ден. Сигурно може да изпиша още хиляди неща, които свързвам най – често с летните дълги дни, но предполагам всеки си има своите предпочитания как да прекарва времето си. Затова и ми се иска да направя този таг със забавни въпросчета, които разкриват малко повече от това, как предпочитам аз да прекарвам  най – чаканото време от годината.

1. Кое е любимото ти нещо през лятото?

Ако трябва да отговоря с една дума – всичко! Настроението, което се носи във въздуха, лежерното настроение, което ни обхваща някак предваканционно и обещанието за хубави емоции, споделени с приятели и любими хора.  Обичам дългите дни, слънчевото време, възможността да сме навън и още, и още…Май мога да продължавам да безкрай!

2. Какъв е любимият ти вкус сладолед?

Ментов с шоколадови парченца, или…лешников. Хм, трудно ми е да отговоря само с един. Обичам да експериментирам, така че често поръчвам различни,  А къде обичам да похапвам сладолед в Пловдив, може да прочетете в този пост.

sundae2

3. Какво е любимото ти облекло през лятото?

Без колебание – дълга пола/рокля. Стилна, може да я съчетавам по различни начини и винаги ми напомня за летния морски бриз!

4. Къде би била мечтаната лятна ваканция?

Ако бях отговорила на този въпрос миналото лято, сигурно би било нещо от сорта на екзотичен остров – Хавай например, но сега съм 100% сигурна – на поне 15 дневен круиз!

5. Любим цвят лак за нокти през лятото?

Миналата година бях подготвила публикация по темата и тази не мисля, че са се променили предпочитанията ми:Моите любими цветове лакове за нокти през пролетно – летния сезон/My favorite nail polish colors for the spring/summer season

6. Кое предпочитате плаж или басейн?

Нямам твърди предпочитания, зависи от повода и компанията. Обичам партита с приятели около басейна, също така обичам и дните, прекарани на плажа с книга/киндъл в ръка, заслушана в играта на вълните

7. Любим аксесоар през лятото?

Само един ли…? Аз май точно през лятото се развихрям с аксесоарите. Задължително излизам с шапка и слънчеви очила, но обичам и шалове, вързани по креативен начин и всякакъв вид ярки и големи бижута.

8. Бикини, танкини или цял бански костюм?

Бикини, а тази година принтът е тропически! Но напоследък много се колебая и за един цял бански. Изглежда много стилно!

summer tag drink

9. Любимо лятно питие?

Мисля да подготвя подробен пост по темата, но ще разкрия, че тази година тотален фаворит за мен е Aperol

10.  Любим аромат през лятото?

Винаги свързвам летните дни с мирис на кокос. Не знам защо е така, но обожавам всякакви лосиони от този вид. Не съм намерила обаче парфюм с него. Някакви препоръки?

summer tag cocos

Оставям въпросите отворени и ще се радвам на всеки да се включи, без значение дали в собствен пост по темата или в коментарите. Сега е времето за идеи за облекло, аксесоари, грим и всичко, свързано с лятото. През нас 3 месеца, изпълнени с жарко слънце, горещи нощи и ваканционни дни…А какво трябва да направим ние?! Просто е – да се забавляваме, да се насладим на всеки миг, да поживеем за момента и да си направим страхотни спомени!

Пожелавам незабравимо лято, усмивки, и очаквайте много летни теми в Smileystylelady!

P.S. Не знам колко пъти съм повторила думата „лято“ в поста, но уточнявам, че това е умишлено повторение – обичам да я пиша :)!

Вашият коментар

