Best of the week #26 – Theater night , makeup on the beach, how to shop for a bag, deal with sales and more…

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Сега като погледнах последния пост от серията и се сетих как в увода се оплаквах, че навън вали и е мрачно миналия понеделник. Е, колелото на живота се върти и днес е горещо, слънчево и по небето няма и едно облаче за момента и така ще е цяла седмица. Природата винаги ни напомня, че след бурята изгрява слънце и просто трябва да сме търпеливи и да се наслаждаваме на това, което ни се предлага в момента  🙂

И без значение слънчев или облачен, понеделник си е време за линкове, които са ми били полезни през седмицата или на Вас може да са…Всъщност на първо място няма да има препратка към друг сайт, а ще разкажа малко за едно представление:

1.“Спанак с картофи“ –  не бях ходила на театър доста отдавна, което изобщо не е за хвалене, но винаги много се радвам като виждам пълна зала. Постановката бе комедийна, с участието на Владо Карамазов, Юлиян Вергов и Герасим Георгиев. Е, бая се посмяхме, макар и футболната тематика да ми е малко далечна, все пак за час и половина успях да схвана нещо 🙂 А какво общо има футболът със спанака и картофите…И аз се питах това, докато не изгледах представлението! Препоръчвам го!

20170619_21015820170619_225349

2. А след културата, време е за красота, защото, защо пък да не вървят ръка за ръка.!? – „10 грешки, които увреждат ноктите“ – и как да се погрижим правилно за маникюра си. Като човек, който обича да се занимава напоследък с грижата за ноктите си, се опитвам винаги да се грижа правилно, за да изглеждат ръцете ми добре. Поне аз често гледам хората в тях и не обичам изгризани нокти и олющен лак. Дори предпочитам „голи“ нокти, отколкото лак в не много добър вид. А какво е Вашето мнение?

http://krasota.rozali.com/race/10-greshki-koito-uvrejdat-noktite.html

За основа и топ лак в последно време ползвам продуктите на Catrice – повече за тях може да прочетете тук. А ако в полето за търсене в блога напишете nail art. ще намерите и няколко бързи и лесни идеи за ефектен маникюр.

3. И след като сме се погрижили за маникюра, преминаваме към грима, но този път: „7 съвета за грим на плажа“. Аз лично не нося грим на плажа, нужни са ми само слънцезащитен крем, шапка с голяма периферия и слънчеви очила. Но за дамите, които обичат да изглеждат перфектно навсякъде, мисля, че ще е полезно четиво:

http://lazara.bg/krasota/grim-krasota/suveti-za-grim-na-plaja/

И независимо с грим или без, не забравяйте на плажа да си вземете усмивката и хубавото настроение!

4. “ 10 съвета при избора на дамска чанта“ – сигурно съм споделяла, но обожавам чантите и когато вляза в любим магазин, първо за тях се залепям. Гледам да не трупам прекалено много, защото и като цяло процесът с прехвърляне на всичко от една чанта в друга е малко досаден. Затова пък внимателно си избирам покупките и държа да изглежда скъпа и качествена. С някои неща от линка съм съгласна, с други – не. Е, обичам си панделки и детайли тук – там, но винаги с мярка, защото също съм на мнение, че твърде претрупаното рядко изглежда стилно. Винаги я сменям според сезоните и лятото ми е удобно да съм с голяма чанта, колкото и стилистите да твърдят, че големите чанти са абсолютно табу за ниските жени!

http://www.cosmopolitan.bg/befollifollie/10-suveta-pri-izbora-na-damska-chanta.html

5.  И добрата новина е, че сега е идеалният момент да си купите чанта, защото вече започнаха летните намаления. И за да не се изгубите съвсем в морето от предлагани артикули, предлагам: „Топ правила за пазаруване от летните намаления“. Все пак идеята на намаленията (поне за мен) е да може да се закупят качествени стоки на по – ниски цени и такива, които биха се интегрирали успешно в нашия личен гардероб. В един от по – старите постове имаше съвети как да пазаруваме разумно (тук) и заедно с правилата по – долу са чудесен гайд (пътеводител?) в света на ниските цени, за да не прекалим. Досега нищо не съм си купила аз, донесоха ми само подарък и да видим докога ще удържа фронта:

http://www.missbloom.bg/moda/shopping/top-pravila-za-pazaruvane-ot-letnite-namalenia/

А Вие успявате ли да си слагате спирачки и имате ли добри находки? Бързо споделяйте…

Ами…, това е за днешния понеделник и се надявам да сте намерили нещо полезно при мен и ще очаквам да се върнете за още вдъхновение, усмивки и разни неща, които си пиша по постовете 🙂

P.S. Постът в четвъртък ще е козметично ревю на…

Усмивки и до скоро!

quote summer pinterest

Source: Pinterest

 

2 thoughts on “Best of the week #26 – Theater night , makeup on the beach, how to shop for a bag, deal with sales and more…

  1. Pingback: Best of the week #27 – Some tips and tricks every woman should know, summer outfits and home remedies against sun burn… | smileystylelady

  2. Pingback: Best of the week #28 – Fashion, travel, positive vibes and more… | smileystylelady

Вашият коментар

