Best of the week #27 – Some tips and tricks every woman should know, summer outfits and home remedies against sun burn…

Follow my blog with Bloglovin

For English you can use the Google Translate Widget on the sidebar →

Здравейте усмивки,

Жарка седмица беше…поне при нас в България. Но какво ли друго може да очакваме 🙂 Иска ми се да вярвам, че повечето сте на почивка и се наслаждавате пълноценно на жаркото слънце от шезлонга под чадъра, но предполагам, че и голяма част като мен сте си закотвени в града. Високите температури обаче се оказаха чудесна възможност да се разходя из празните молове и да понапазарувам това – онова от летните намаления. Всичко премислено, разбира се, съобразно съветите от предишния пост в понеделник 🙂 Отдадох се и на сладки изкушения, но то през уикенда не се брои, нали така :)?

И тъй като мисля, че линковете в понеделник често влизат в употреба, поне при мен, днес директно започвам с:

1.“6 домашни лека срещу изгаряне от слънце“ – колкото и да се пазим от слънцето и да използваме всякакъв вид средства, понякога се случва да изгорим и чувството изобщо не е приятно. На мен тази година ми се случи по време на благотворителното мероприятие през май, когато духаше силен вятър, не можахме да разпънем шатрата и накрая вече кожата на ръцете ми пареше. Добре поне, че бях взела шапка и лицето бях обилно намазала със слънцезащитен крем. Тук на помощ идват няколко средства, които всеки има вкъщи и обещават моментално облекчаване.

http://lazara.bg/krasota/grija-za-kojata/6-domashni-leka-sreshtu-izgarqne-ot-slance/

По темата със слънцезащитата в четвъртък имаше пост в блога с един продукт, който аз не успях да харесам, така че, ако сте пропуснали, може да погледнете и да го имате предвид тук 🙂

2. Втората точка е посветена на  хитринките, които всяка жена е добре да знае и умее да прилага в ежедневието с една статия „12 трикчета за всекидневието, които всяка жена трябва да знае“ – не съм много убедена в използването на пресата за коса като…ютия, но би било лесно на почивка да носим само единия уред, не мислите ли? 🙂 А това за дънките в хладилника го бях чела в една друга статия, посветена на денима, където твърдяха, че поради избледняването на цвета, което се получава при честото пране, самият Levis не е перял своите, а поставянето им във фризера, имало същия ефект. Нямам личен опит по темата. А Вие?

http://woman.hotnews.bg/krasota/12-trikcheta-za-vsekidnevieto-koito-vsyaka-zhena-tryabva-da-znae.45733.html

3. Днес май не е много лятно навън и сигурно сте извадили жилетките и дънковите якета в хладното утро, но едва ли ще се разхлаждаме твърде дълго, затова ви представям „5 летни аутфит формули, които работят безотказно“ (тази дума „аутфит“ хич не я харесвам в заглавие :)). Дългите поли и широки панталони са абсолютно задължителни за мен, а и са нещо, което може да носите както през деня, така и на парти вечер, комбинирани с правилните аксесоари. А какъв е Вашият тоалет, когато навън е 40+ градуса и за съжаление не сме на плажа?

http://www.missbloom.bg/moda/dreskod/5-letni-autfit-formuli-koito-rabotyat-bezotkazno/?gallery-photo=2

4. И тъй като съм обсебена от Pinterest и постоянно се ровя там (наистина отново ми е време за дигитален детокс), все пак намерих нещо интересно и там: “ 7 грешки, които правим, когато си избираме дрехи“. Предполагам всеки знае, че в една дреха най – важна е кройката, която трябва да е съобразена с особеностите на тялото ни.  Принтовете, шарките и формата на деколтето са неща, които винаги трябва да имаме предвид, когато пазаруваме. Тук нагледно е показано как изглежда една жена в различни дрехи и сами можем да направим сравнение кои ласкаят фигурата й. В това е и ключът на добрия стил – винаги да умеем да избираме това, което е подходящо за нас. Аз все още се уча, но и на всеки са му позволени залитания, нали? 🙂

https://brightside.me/inspiration-girls-stuff/seven-mistakes-we-make-when-choosing-clothes-that-stop-us-looking-our-best-245310/?image=8528560&utm_campaign=art-images-share#image8528560

5.Последният линк провокира в мен доста размисли по темата и дори се чудя дали да не му посветя отделна статия с разсъждения: „По-успешни ли са жените, които носят грим?“. В началото на годината бях писала пост по темата за избора на някои хора да не носят грим (The no makeup trend/ Тенденцията без грим) и как аз усещам този избор. И имам чувството, че по темата има още много какво да се спомене.

Статистиката показва, че красотата, особено за жените, е по-скоро поведение – „нещо, което правите“, а не „нещо, което сте“.  – това е само един от цитатите от линка, които ме провокират към още размисли.

Бих се радвала на коментари дали би било интересно за Вас, както и защо да не си направим една дискусия тук или във Facebook

http://www.elle.bg/kariera/po-uspeshni-li-da-jenite-koito-nosiat-grim.html

А аз с грим или без, винаги следвам простата максима: „Don’t try to be perfect, just be you!“ И в повечето случаи усмивката, милото отношение и приветливост са хиляди пъти по – важни от това как изглеждаме 🙂

20170414_133323

Успешна седмица, усмивки!

 

 

 

Вашият коментар

